Gå til innhold

Sliming Herb


kelte

Anbefalte innlegg

Fikk høre om Sliming Herb her rett før helga, noen sier den er effektiv og fin. Men noen bruker den med kokt vann mens det står på bakka at mann skal bruke kaldt vann. Noen som har prøvd denne teen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Fikk høre om Sliming Herb her rett før helga, noen sier den er effektiv og fin. Men noen bruker den med kokt vann mens det står på bakka at mann skal bruke kaldt vann. Noen som har prøvd denne teen?

Hva kommer det av at kvinner aldri skjønner at kurer virker ikke? Det ENESTE som fungerer er endring av livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer det av at kvinner aldri skjønner at kurer virker ikke? Det ENESTE som fungerer er endring av livsstil.

Vet ikke. hihi.. kansje fordi vi er kvinner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Fikk høre om Sliming Herb her rett før helga, noen sier den er effektiv og fin. Men noen bruker den med kokt vann mens det står på bakka at mann skal bruke kaldt vann. Noen som har prøvd denne teen?

TE MÅ TAES MED KALT VANN VARM SÅ FUNKER DEN IKKE DEN ER VELDIG EFEKTIV MEN HUSK Å DRIKK MYE VESKE LÅPPET AV DAGEN Å DETTE ER IKKE ET JOJO PRODUKT PÅ SLANKING FOR NÅR DU HAR GODT NED DET DU SKAL SÅ HAR DU FORHØYET FORBRENINGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TE MÅ TAES MED KALT VANN VARM SÅ FUNKER DEN IKKE DEN ER VELDIG EFEKTIV MEN HUSK Å DRIKK MYE VESKE LÅPPET AV DAGEN Å DETTE ER IKKE ET JOJO PRODUKT PÅ SLANKING FOR NÅR DU HAR GODT NED DET DU SKAL SÅ HAR DU FORHØYET FORBRENINGEN

Kanskje du kan poste lenke til sted med bevis på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKAL LOVE DEG DEN VIRKER PÅ FORBRENNINGA. hUSK KUN EN KOPP TE PR DAG FØRSTE UKA. DERETTER TO KOPPER FRA ANDRE UKA. ER PÅ UKE 2, MEN TROR JEG GÅR TILBAKE PÅ EN KOPP OM DAGEN. DET VIRKER NOKSÅ KRAFTIG JA. KL ER NÅ 14.00 OG VÆRT PÅ DO 5 GANGER ALLEREDE...

MEN OM MAN BLIR SLANK AV DEN.. DET VET JEG IKKE.. DEN SOM PRØVER FÅR SE:-)

VET IKKE HVOR MAN FÅR KJØPT DEN, EN KOMPIS FRA THAILAND SKAFFET MEG DEN. TROR DET ER EN UTENLANDSSJAPPE PÅ GRØNLAND.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke lov å skrive med store bokstaver heller nå da...

Teen koster 38 kr, så sliter ikke så veldig hardt på lommeboka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte den sammen med en venninne som trengte å miste noen kilo, men vi sluttet etter bare én dag nettopp fordi den "virket" så godt. det er vanskelig å føle seg trygg på en ting som sier den er slimende i stedet for slankende, og så var det noe med innholdsfortegnelsen som gjorde meg skeptisk, husker ikke hva lenger. men det viktigste var at jeg måtte ofte på do, ja, men med veldig magevondt hver gang, både knip og kvalme. sluttet fordi jeg var skeptisk og fordi mageproblemene gjorde at jeg ikke "kunne være sammen med folk" - problemene var minst like store for den overvektige venninnen min, som sluttet samtidig som meg.

tror jeg nevner hennefordi jeg mistenker at hun hadde større problemer enn meg og hadde større behov/motivasjon enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre om Sliming Herb her rett før helga, noen sier den er effektiv og fin. Men noen bruker den med kokt vann mens det står på bakka at mann skal bruke kaldt vann. Noen som har prøvd denne teen?

"Slimende urter"? Hoho, den ville jeg holdt meg unna! (eventuelt sjekket om det der var en leif) :fnise:

Er det ikke lov å skrive med store bokstaver heller nå da...

Teen koster 38 kr, så sliter ikke så veldig hardt på lommeboka...

...det er vanskeligere å lese, dessuten får man faktisk inntrykk av at personen SKRIKER ALT VELDIG HØYT. Blir litt fanatisk og vanskelig å ta seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*
Fikk høre om Sliming Herb her rett før helga, noen sier den er effektiv og fin. Men noen bruker den med kokt vann mens det står på bakka at mann skal bruke kaldt vann. Noen som har prøvd denne teen?

jeg har selv prøvd teen. jeg har brukt den to ganger bare, men har allerede gått ned 1,9 kilo. det står at den skal tas to ganger dagelig, men jeg tror det holder med en vær andre dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Denne teen er super for alle dem som sliter litt med magen til tider. For dem som plages me forstoppelse og treg mage vil den være fantastisk. Selv drikker jeg den hver dag i perioder magen ikke fungerer helt optimalt, og jeg stoler mye mer på naturlige urteteer enn det man får på apoteket. Det er vel neppe uten grunn at asiatere lever lengre enn oss... Men å drikke dette for å bli som Angelina Jolie er nok desverre ingen vits. Da er det nok kun trening og et sunt kosthold som hjelper :jepp:

(Jeg kjøper den i en helt vanlig asiatisk matbutikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært veldig fornøyd med å få ut litt væske av kroppen... Noen som vet om den selges i helsekostforretninger? Eller bare i innvandrersjapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...