Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eames
Skrevet

Jeg har vært på jakt etter spisestuestoler i en evighet! Nå må jeg etterhvert ta et valg å få kjøpt noe, har bestemt meg for at ting må være på plass til jul og mange steder har et par mnd leveringstid.

Stolene som ligger an til å bli innkjøpt er Eames`stoler med det klassiske eiffelunderstellet.

Jeg trenger stoler som er litt "kule". Har en god miks av gamle ting og moderne ting - de gamle tingene har en retrotouch. De stolene jeg har nå er for klassiske, de skal selges, jeg føler at jeg må et litt kult blikkfang i stuen også for at de gamle tingene skal komme til sin rett.

Så, det jeg egentlig vil her, er å høre fra andre som har disse stolene eller har kjennskap til dem. Er de gode å sitte i over litt tid? (noen timer med god mat og vin..) Holder plastsetet seg pent over tid? Sittehøyden er litt lav, husker ikke målene nå, men da jeg prøvde dem i butikk merket jeg meg at de var noen cm lavere enn hva jeg er vant med. Noen som har opplevd noe problem i forhold til det? Har ikke tenkt å bytte ut bordet i denne omgang. Det jeg har er greit nok, når det skal skiftes ut skal det være til et jeg virkelig ønsker meg over tid, og jeg er ikke helt der enda.

Jeg vil så gjerne kjøpe noe som jeg skal ha lenge, derfor bruker jeg lang tid på avgjørelsen. Ser at stolene er ufattelig populære i diverse interiørmagasiner, men jeg kjenner ingen IRL som har stolene derfor føler jeg likevel ikke at det blir noe "alle" har. (ikke for meg)

Håper noen har noen innspill, evt. kommer med andre stoler i samme stil (og helst ikke noe særlig dyrere) som kan funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...