Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser ofte at det er god del tråder her jeg tror er tulletråder.

Jeg lurer på hva dere synes om at folk troller, er det greit eller ødelegger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Og troller du noen gang? Hvis så, vil du si noe om det?

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet

Det er vanskelig å avgjøre om en tråd er tull eller ikke uansett hvor rart innholdet måtte være!

Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som tuller, i alle fall har vedkommende lite å gjøre.

Jeg liker ikke å kaste bort noens tid, og spesielt ikke min egen med å lage slikte tulletråder.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Trolling med humor er helt greit. Å dikte opp noe som helt åpenbart er tull, for å skape litt stemning er bare moro.

Når trollene lager tråder kun for å provosere eller rakke ned på, syns jeg det bare er trist og ødeleggende.

Gjest Gjest
Skrevet

Tulletråder er harmløst.

Reell trolling er innlegg som slenger dritt (mer eller mindre subtilt) til innlegger, noen troll stalker enkeltpersoner også.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg engasjerer meg ikke så mye at jeg blir voldsomt provosert om det blir avslørt at noe bare er tull. Det kan komme mange gode diskusjoner ut av et løgnaktig utgangspunkt, og man kan likevel lære noe eller underholdes.

Men det er enkelte tema jeg syns det er greit å holde seg unna om man er glad i å trolle. Når noen har reelle og gjerne alvorlige, men litt spesielle problemer, er det veldig dumt om de opplever at de ikke blir trodd. Om det ikke er helt åpenbar trolling, syns jeg det er best om man heller lar være å si noe om man tror ts tuller.

Gjest Oxford
Skrevet
Trolling med humor er helt greit. Å dikte opp noe som helt åpenbart er tull, for å skape litt stemning er bare moro.

Når trollene lager tråder kun for å provosere eller rakke ned på, syns jeg det bare er trist og ødeleggende.

Jeg sier meg enig, men provoserende tråder kan også være til nytte på mange måter.

Og nei; jeg troller ikke og har heller ingen interesse av å trolle.

Skrevet

Trolling kan ha mange positive effekter også, blant annet en god latter eller gode diskusjoner - som flere har nevnt.

Ellers er jeg enig i at innlegg som retter seg negatit mot enkeltpersoner ikke er noe moro.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sier meg enig, men provoserende tråder kan også være til nytte på mange måter.

Og nei; jeg troller ikke og har heller ingen interesse av å trolle.

Provoserende tråder er ikke det samme som å ta mannen og ikke ballen. Å ta mannen er å trolle.

Gjest Oxford
Skrevet
Provoserende tråder er ikke det samme som å ta mannen og ikke ballen. Å ta mannen er å trolle.

Nå refererte jeg til det "Gjest-M-" sa, dersom det var meg du siktet til.

Gjest vimselot
Skrevet
Jeg ser ofte at det er god del tråder her jeg tror er tulletråder.

Jeg lurer på hva dere synes om at folk troller, er det greit eller ødelegger det?

På samliv er det vel en del tulletråder? Vet ikke, har startet noen selv når jeg kjeeder meg, men da er det ispedd et lite alvor, en type problemstilling etc...

som jeg kanskje søker svar på, eller ikke...

Det er greit at folk troller litt, er min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...