Imogen Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg trenger ny solseng har jeg funnet ut i dag, jeg får jo bare sol på forsiden av kroppen Noen som har sett noen fine, og husker hvor, og evt ca. pris?
Gjest TriMo Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg trenger ny solseng har jeg funnet ut i dag, jeg får jo bare sol på forsiden av kroppen Noen som har sett noen fine, og husker hvor, og evt ca. pris? Solhuset selger ut sine. Veldig billig og ganske gode solsenger link: http://www.solhuset.no/
Liset Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg trenger ny solseng har jeg funnet ut i dag, jeg får jo bare sol på forsiden av kroppen Noen som har sett noen fine, og husker hvor, og evt ca. pris? Du tenkte kanskje på slike solsenger man har ute i hagen?
Liset Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Har funnet mine solsenger iallefall!!! Synes de er bare rå kule! Synes egentlig alle møblene her var kule jeg. http://www.finedesignnorge.com/
Imogen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Tenkte på sånne man har i hagen ja De fra finedesign var kjempefine! Men de ligger muligens litt over mitt budsjett. Noen som har sett andre varianter? Tusen takk for svar, siden er lagret til budsjettet en gang blir større Endret 2. juni 2008 av FallOutGirl
Concertina Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Living har en solseng med skjerm som jeg kunne tenkt meg, kun 499 kr.
Thorn Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Og Jysk har noen fine og kjempebehagelige til rundt 500 kroner
Imogen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk for veldig mange fine tips jenter! Solsengjakten min kom opp i en samtale her om dagen, og ble kjapt notert som bursdagsønske (jeg har bursdag ganske snart). Så jeg får vel vente til dagen er vel overstått før jeg eventuellt kjøper selv, om det ikke skulle dukke opp noe innpakket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå