Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg svetter sånn i varmen, det er helt flaut.. ikke bare under armene, særlig ryggen blir kliss våt bare jeg putter nesen utenfor døren når det er varmt ute. noen som har noen tips til meg? jeg bruker allerede yerka under armene, men kan jo ikke akkurat bade i det heller..
Zzyzx Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har det helt likt, skulle ønske det fantes en løsning på dette. Jeg svetter spesielt i ansiktet og i nakken, det er vel der det er tydeligst. Men det betyr ikke at jeg svetter normalt over resten av kroppen. Jeg har begynt å trene i håp om at det skal hjelpe, men det tror jeg egentlig ikke på.
Serenity88 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jo bedre trent du er jo mer svetter du (har ihvertfall jeg alltid hørt). Alle mennesker svetter, jeg bryr meg ikke om personen ved siden av meg er svett så lenge det ikke er gammel svette for det lukter! Jeg tror man legger mest merke til sin egen svetting, og ikke ser hvordan alle andre er. Slutt å tenk på det! Svetter alltid mer når man er stressa!
Zzyzx Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Det er sant, det er betydelig forskjell på om jeg stresser over at jeg svetter eller ikke. Det blir fort en ond sirkel. Men jeg lurer på om treninga kan hjelpe til å få den innebygde temperaturkontrollen til å virke bedre. Kjøleanlegget er visst ute av drift, eller noe.
Gjest Elfrida Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Men jeg lurer på om treninga kan hjelpe til å få den innebygde temperaturkontrollen til å virke bedre. Kjøleanlegget er visst ute av drift, eller noe.Svetting er jo nettopp kroppens kjøleanlegg.
Zzyzx Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Men når det ikke fungerer og man må kjøle seg ned på annet vis i tillegg så er det jo noe i veien.
Serenity88 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Stress er verst! Hadde eksamen idag og fant ut jeg hadde glemt kalkulator hjemme, heldigvis kom J med den da (vi bor ikke så langt fra sentrum). Jeg svettet som bare rakkern! Etter at jeg fikk den så sluttet jeg å svette (eller, svette gjør man vel alltid, men betydelig mindre!)!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Svetting er jo nettopp kroppens kjøleanlegg. Min svetting stiger i takt med formen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå