Gå til innhold

Telefonterror?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg begynner å bli redd her. En eller annen har ringt meg i hele dag fra et nr som begynner på +7926.... Han prater et rart språk, men dette nummeret finn jeg ikke navn på. Og det er ingen landekoder som begynner med de tallene.. Hva er dette for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg søkte på tallene og det ser ut til at det kommer fra Russland eller noe, jeg fikk ihvertfall opp blant annet denne websiden: http://sms.megafonmoscow.ru/

Gjest Gjest
Skrevet

Takk:) Da er jeg litt nærmere målet, men skjønner forsatt ikke hvorfor han har ringt meg hele tiden..:(

Skrevet
Hei! Jeg begynner å bli redd her. En eller annen har ringt meg i hele dag fra et nr som begynner på +7926.... Han prater et rart språk, men dette nummeret finn jeg ikke navn på. Og det er ingen landekoder som begynner med de tallene.. Hva er dette for noe?

antageligvis så er dette bae en rutingfeil hos en utenlandsk operatør, og kan lett løses hvis du kontakter telefonselskapet ditt, ved at de kontakter den operatøren det gjelder.. :)

Skrevet

Jeg ble en natt oppringt flere ganger fra et kinesisk nummer og har aldri fått oppklart mysteriet, ikke rakk jeg å ta telefonen heller. Siste gang den ringte, satt jeg med tlf-katalogen og sjekket landsnummer, mens telefonen lå på soverommet.

Synd egentlig, for jeg ble utrolig nyskjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...