Gå til innhold

Et eller flere riktige svaralternativer på teoriprøven?


Gjest Gjest_Eva_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Eva_*
Hei! Er det kun et riktig svaralternativ på hvert spørsmål på teoriprøven for klasse B? Eller kan flere av svaralternativene være riktige? Har hørt litt forskjellig og vil gjerne vite hva som gjelder nå i 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joker'n

Jeg tok teoriprøven sent på våren i 2007 og kan bare svare ut fra dette, men det skal bare være ett riktig svar blant svaralternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal være ett riktig, men mange som ser riktige ut. Derfor er det viktig at du leser nøye. Om det skal være flere riktige står dette oppgitt i den aktuelle oppgaven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det TS mistenker, det kan være flere svaralternativer som er riktig.

For hvert alternativ du har kryssa feil, får du en feil.

For hvert riktig alternativ du IKKE har kryssa av, får du også en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det TS mistenker, det kan være flere svaralternativer som er riktig.

For hvert alternativ du har kryssa feil, får du en feil.

For hvert riktig alternativ du IKKE har kryssa av, får du også en feil.

Niks, det er feil. Det er bare ett alternativ som er riktig, selv om alle alternativene kan se riktig ut. Svarer du feil på et spørsmål, får du bare én feil, ikke to. Til gjengjeld har du ikke lov å ha så mange feil...

Det er forøvrig over to år siden de skiftet system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Selvfølgelig er det mer enn ett riktig svar på alle prøver...

Jeg mistet førerkortet for mange år siden, vil ikke oppgi grunnen, men jeg leste teori og teori og jeg kommer aldri til å gjenta den feilen jeg gjorde. Heldigvis skadet jeg ingen andre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Den er jo gammel.. Jeg tok teoriprøven for et år siden ca og det er bare et svaralternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken der kan bare ignoreres, det er mange år (rundt fire...?) siden prøvene var sånn. Når for tiden kan du sammenligne det med den som er på prove.no, den er helt riktig bortsett fra at man får selvfølgelig ikke vite ett og ett svar, og heller ikke akkurat hvilke spm en har svart feil på. Ellers finnes jo det betal-prøver på nettet som er autentiske teoriprøver.

(Bare så det er sagt: infoen som står om mc-teorien på teoriprove.no er feil :) Bil er riktig.)

Endret av hikari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok teoriprøven for bare noen måneder siden, og da var det bare et riktig svar pr spm. Før var det flere, men nå er det bare 1 riktig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mer enn ett riktig svar på alle prøver...

Jeg mistet førerkortet for mange år siden, vil ikke oppgi grunnen, men jeg leste teori og teori og jeg kommer aldri til å gjenta den feilen jeg gjorde. Heldigvis skadet jeg ingen andre enn meg selv.

Det har blitt nevnt av flere allerede ser jeg, men kan legge til at, ja, sånn var det FØR (du sier det jo selv, det var for mange år siden...).

Det har kommet ny ordning siden den gang, og nå det er kun 1. riktig alternativ pr spørsmål.

http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...