Gå til innhold

DILEMMA!


Aurela

Anbefalte innlegg

Skal ut om en time, i en bursdag. Skal ha på en liten kjole og tenkte derfor å ha en lite veske til, sånn liten selskapsveske som er på str. med en liten toalettveske/stor sminkepung. Men, jeg må ha med drikke selv, skal ikke drikke alkohol. Tenkte derfor å ta med en 1,5 cola.. Men, ganske ugrasiøst med en liten veske + cola. Kan heller velge en hverdagsveske, men ville jo ha denne lille vesken og da blir det ikke noe vits med den..

Hva ville du valgt, liten veske og drikke vann (er generelt veldig glad i vann, og kan hende verten har noe uten alkohol, eller stor veske som er ganske ugrasiøs. Ikke noe vits med begge, siden vi bare skal være i et rekkehus..

Takk for svar.. Virkelig et dilemma som kom nå :ler: må gå om en time da :gjeiper: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg den lille inn i den store, drit i hvordan du tar deg ut på turen dit, parker den store i yttergangen og fest med den lille på armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den lille inn i den store, drit i hvordan du tar deg ut på turen dit, parker den store i yttergangen og fest med den lille på armen.

Men den lille blir en håndveske (les: jeg må bære den hele tiden) så tror den etterhvert vil bli lagt igjen på kjøkkenet eller gangen.. og da blir det jo bare litt dust... :gjeiper:

(Hadde kjæresten min vært her nå hadde han bare himlet med øynene :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Herregud! Ta den veska du har lyst til å ha, og ta colaen i en pose. Du skal da bare transportere deg bort til der festen er med colaen. Trenger da vel ikke ha den i en veske??? Noen ganger skjønner jeg ikke hva folk klarer å lage så store problemer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...