Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg lurer på om jeg har litt problemer med utfloden?

Når den "kommer" er den hvit, men blir etter hvert mer gulaktig. Det skyldes nok kontakten med oksygen. Men det lukter liksom litt. Det lukter ikke sånn kjempemye, men det er en litt stram ekkel lukt, som jeg mener ganske bestemt at ikke var der for en del måneder siden.

Har ikke klamydia. Det ble testet i fjor, og har ikke skiftet partner siden da.

Skal til legen for noe annet på onsdag, så vurderer å ta det opp da..Men synes sånne ting er litt pinelig, i grunn...

Uansett..Noen som har forslag til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soppinfeksjon kanskje?

Skrevet
Soppinfeksjon kanskje?

Skal det ikke være klumpete da?

Skrevet

Om det er endringer i utfloden kan det være greit med en tur til legen bare for å få avklart hva det eventuelt er. Det trenger jo ikke være noe i det hele tatt.

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke klamydia. Det ble testet i fjor, og har ikke skiftet partner siden da.

Dette er jo ingen garanti for at det ikke er klamydia.

Skrevet
Dette er jo ingen garanti for at det ikke er klamydia.

Jeg har faktisk såpass tillit at endret utflod gjør ikke at jeg misstenker klamydia og at kjæresten min har vært utro. Dette er en gutt jeg betyr alt for, og som betyr alt for meg.

HVIS jeg skulle være smittet av klamydia, så har jeg nok blitt smittet av en tdligere knullevenn jeg hadde en "gjenforening" litt før jeg ble sammen med nåværende.

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Hei!

Jeg har samme problemet. Men jeg har hatt det en stund, og har blitt testet for det meste. Men de har ikke funnet noe på testene. Har aldri tatt det opp med noen lege.

Men jeg såg på TV en gang at dersom det lukter av utflod så trenger det verken å bety klamydia eller sopp. Men rett og slett at du har for høy PH verdi i utfloden din.

Man kan få kjøpt noe på apoteket som hjelper med å få PH verdien på normalt nivå igjen. Men husker ikke helt hva det het.

Skal prøve det selv tenkte jeg.

Skal prøve å se om jeg finner ut hva det heter...

Skrevet
Nå fant jeg det.. Lactal heter det!

Du kan lese om det her : http://www.lactal.no/illaluktande.asp

Lactal har jeg hørt om ja. Skal dra på apoteket og kjøpe det på mandag! :)

Takk!

Hvis ikke det hjelper får jeg vel bare dra til lege med problemet. Har tro på at det kan være ubelanse i underlivet. Det stod jo at grunnen til det kan være samleie, og med tanke på at jeg har fast partner, dermed et intenst (ofte) sexliv, så kan det jo være det som er årsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...