Gjest Gjestefeste Skrevet 30. mai 2008 #1 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg lurer på følgende: Hvordan skriver man "Ha en fin sommer" (eller tilsvarende) på finsk? Noen som kan her inne? Håper noen vet. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2008 #2 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg hadde nok tenkt noe som "Oikein hyvää kesää sinulle!" eller kanskje "Kaunista kesää sinulle!" Du kan også kutte ut 'sinulle' dersom du vil ha det mer generelt (sinulle - 'til deg'). Men jeg er ikke feilfri, så noen kan nok rette meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #3 Del Skrevet 31. mai 2008 Det siste der betyr dermed "God sommer til deg" ? Her får du en som takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2008 #4 Del Skrevet 31. mai 2008 Første er 'god sommer til deg' Andre er 'fin sommer til deg' Begge er mer eller mindre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå