Gå til innhold

Mannfolk og pupper...

Fremhevede innlegg

Skrevet
(til den som sa at små pupper holder seg best, ikke nødvendigvis sant, mine er ikke så verst, nemlig...)

Mulig vikan trenge fotobevis på det :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Selvsagt, Samson, selvsagt... :fnise:

Skrevet
Selvsagt, Samson, selvsagt... :fnise:

Trenger ikke ha noe med størrelsen å gjøre....men det faktum at glamourmodeller stort sett ligger på ryggen...og at tyngdekraften ikke virker samme vei...eller at silikon ikke siger på samme måten. Ser gjerne bevisene!!!! :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Er så sint på HM som ikke har tatt inn en eneste bh i 70C i år!! :kjefte: Oppfordrer alle som bruker størrelsen å skrive mail til HM og be dem ta inn den størrelsen og.

Ja det er jo helt utrolig. De mister vel en del kunder på den måten?

Jeg har allerede kjeftet i butikken for dette.

Gjest Gjest
Skrevet
Mine pupper likner 34A og 38A på bildene. Synes gutta her inne at de er fine?

Jeg er egentlig fornøyd, men blir alltid bitte litt nervøs når jeg viser dem for

første gang for en ny kjæreste.

Ja, de er veldig fine :)

Men tenk nå på dette. Gutter liker pupper uansett, og liker de også dama puppene sitter på.... ;)

Gjest Gutt_Gjest
Skrevet

Har ikke peiling på størrelser men damen har vel en 34C eller noe sånt. Store fine og faste, men faktisk så gikk det ikke opp for meg før en god stund etter vi ble sammen at hun hadde verdens deiligste pupper :P

Skrevet

Er en "puppemann" alltid en puppemann?

Syns det er litt merkelig at kjæresten min plutselig ikke brydde seg om sånt etter han ble sammen med meg.. Jeg er liten med små pupper, ex hans var stor med store pupper.. Jeg vil å ha stoooore! :filer:

Gjest Gutt92
Skrevet

Syns det er litt merkelig at kjæresten min plutselig ikke brydde seg om sånt etter han ble sammen med meg.. Jeg er liten med små pupper, ex hans var stor med store pupper.. Jeg vil å ha stoooore! :filer:

Det er jo ikke sikkert at han er en såkalt puppemann, bare fordi exen hans har store pupper. Er jo ikke akkurat derfor du blir sammen med noen, så kan godt hende han liker dine bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

En puppemann vil ikke automatisk si at han liker dem store. Han liker pupper! En venn av meg er gal etter pupper. Uansett. Alt fra "speilegg" til gedigne meloner blir siklet over.

Skrevet

...men han vil ha deg...ikke ex'en... :)

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

For meg er puppene kun en del av overkroppen, og det jeg synes er viktigst er at midjen er smalere enn hoftene.

Kraftig rumpe og kraftige lår er supersexy forutsatt at midjen er smalere, og så lenge det er pupper der som ikke er enorme og henger er midjen mye viktigere for meg.

Skrevet

Er gla jeg har rumpe og små pupper enn store pupper og ingen rumpe! Selvom jeg kunne takket ja til begge deler :):) hihi. Tror jeg er mer puppegal enn kjæresten min uansett.. henger meg litt opp i det der tror jeg.

Gjest Alabama
Skrevet
Hva hadde du da valgt? Helt ærlig?

Tror dere noen menn ville foretrekke jenter med små pupper fremfor "normale", eller er det bare noe de sier?

Hvorfor spør du? Det er jo ikke noe du får gjort noe med uansett!?

Gjest Gjest_Jente26_*
Skrevet
Går selv ut fra en helhetsopplevelse. Noen kvinner kler små bryster...andre kler store bryster. Noen kvinner kler spisse knopper og andre kler runde. Det viktigste er at en kvinne er fornøyd med seg selv. Dessverre er det tydelig å se på kroppsspråket til mange kvinner at de ikke er fornøyd med seg selv (eks. luter ryggen). Det er ingen ting som er mer sexy enn en kvinne hvor man ser på hele holdningen at man er fornøyd med det man har...og da spiller det ingen rolle om de er 150 cm eller 190cm...små eller store pupper...spisse eller runde knopper...(har forelsket meg i alle disse variantene i tidligere tider)...

Vi menn foretrekker i utgangspunktet forskjellige varianter selv om vi blir bedervet (mer stereotype) av moter og trender.

Du er kun 17 år. Vær så snill og vær fornøyd med den du er og den kroppen du har...bruk litt tid til trening...og tenk sundt kosthold. Godt vedlikehold av kroppen gjør at du føler deg bra i tillegg til at den gir deg gleder mye lenger. Det er viktig å tenke på disse tingene allerede på din alder selv om det tar noen år før du merker de store forskjellene. :)

Hvem er det som er 17 år her da??

Gjest Gjest_Jente26_*
Skrevet
Hvorfor spør du? Det er jo ikke noe du får gjort noe med uansett!?

Spør bare av nysgjerrighet, er ikke misfornøyd med mine uansett da :) Noe må en jo finne på å skrive om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...