Gjest Gjest_Jente26_* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kjenner grovt sett 2 typer gutter: de som er puppefikserte og gjerne liker dem store, og de som synes pupper er helt greit men ikke noe mer enn det. Men la meg spørre om en ting: la oss si du teffer drømmedama. Hun er snill, morsom, flott og alt det der. Pen kropp og hele pakka. Men du kunne velge mellom følgende cup-størrelse: a-cup b-cup c-cup d-cup eller større Hva hadde du da valgt? Helt ærlig? Tror dere noen menn ville foretrekke jenter med små pupper fremfor "normale", eller er det bare noe de sier? Har selv en vanlig b-cup til vanlig, ikke så store men de er nå der.. mannen har alltid sagt han liker meg akkurat som jeg er Og det tror jeg på. Men nå etter jeg har fått barn har de blitt en c-cup, og merker jo at han ikke akkurat misliker det... men føler meg litt mer sexy selv også når det er litt mer der, kan jo være derfor. Hva sier dere?
Gjest Gutt92 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Er ikke helt sikker på hvor store de forskjellige cup-størrelsene er, så det er litt vanskelig å svare på egentlig. Men jeg vet ihvertfall at kjæresten min bruker 70 eller 75B, og jeg synes at hun har ganske store pupper. Vet ikke helt hva som regnes som små pupper, og hva som er mest vanlig. Og det er ikke sånn at større pupper er finere synes jeg. Det kommer an på hvordan de ser ut ellers, og uansett så er det alltid noen som vil synes at dine er mer enn bra nok. Bryr meg fint lite om hvor store puppene er, men kjæresten min har ihvertfall så godt som perfekte:)
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 a-cup b-cup c-cup d-cup eller større Så lenge de er faste og velformede, kan de gjerne være virkelig store. Jeg synes silikonpupper er like digg som vanlige, men da bør de ikke være så store at de ser unormale ut.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Tror dere noen menn ville foretrekke jenter med små pupper fremfor "normale", eller er det bare noe de sier? Glemte å svare på den. Neida, det er neppe bare noe de sier. Hvis man har vært sammen med en dame med små pupper, blir man veldig glad i dem. Når man så går videre, tenner man lett på det man er kjent med og "vant til" å tenne på.
Gjest Mann 24 Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Det er jo fint hvis de passer til kroppen, da. En bitteliten jente bør ikke ha gigapupper synes jeg. Personlig er jeg vel kjent for å tenne på jenter med store rumper og pupper, men det er sånne ting som kommer helt i bakgrunnen når man skal velge seg ut en partner. Så hvis jeg kunne velge ville jeg nok valgt litt størrelse på dem (så fremt det passet til kroppsfasongen), men det er ikke veldig viktig for meg. Og jeg tror absolutt det finnes menn som oppriktig foretrekker små pupper. Her er forresten en størrelsesammenligning: http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Så må en huske at omkretsen også teller. 70 C er f.eks mindre pupper enn 85 C.
absinthia Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Så må en huske at omkretsen også teller. 70 C er f.eks mindre pupper enn 85 C. Eh.. nei 70 C betyr at man er 70 cm i omkrets under puppene og C antyder at man er viss mange centimeter mer i omkrets i båndmål over puppene. Om man har 85 C eller 70C betyr at man er omtrent like mange centimeter bredere i brystmål i forhold til målet under brystene. Brystmålet kan se større ut, men selve brystene er likevel bare et visst antall cm større enn målet under brystene. Man er rett og slett bare bredere om man er 85 i omkrets under brystene, man har ikke større bryst... for da måtte man ha valgt en større cupstørrelse.
Nabodama Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Eh.. nei 70 C betyr at man er 70 cm i omkrets under puppene og C antyder at man er viss mange centimeter mer i omkrets i båndmål over puppene. Om man har 85 C eller 70C betyr at man er omtrent like mange centimeter bredere i brystmål i forhold til målet under brystene. Brystmålet kan se større ut, men selve brystene er likevel bare et visst antall cm større enn målet under brystene. Man er rett og slett bare bredere om man er 85 i omkrets under brystene, man har ikke større bryst... for da måtte man ha valgt en større cupstørrelse. Du har rett i at de er målet under puppene. Men det er likevel forskjell på cupene. En 75C er mindre i cupen også enn en 85C.
Gjest SeeKay Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 For meg en formen viktigere enn størrelsen. Min personlige mening er at de med normalt store pupper, la oss kalle det B-skål siden det er det vanligste, oftere har pupper med finere form enn de med C, D, ++. Men, for all del, det fins store pupper med fin form, og da er det flott også. Syns bare det er sjeldnere vare. Ellers tenker jeg litt på hvordan puppene blir med alderen og/eller etter fødsler. Da er mitt inntrykk at små/normalt store pupper forandrer seg mindre enn de store. Store har lettere for å henge. Har begrenset erfaring på dette feltet, så jeg kan absolutt ta feil. For å svare på spørsmålet om cup-size, så tipper jeg at jenten jeg vil foretrekke har A- eller B-skål siden jeg liker relativt slanke jenter. Da står puppene til resten av kroppen, og det er positivt i mine øyne. Mann34
Nabodama Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Mannen min er forresten definitivt en puppe-mann. Han elsker store pupper, og er svært glad i mine, som er 75E - 80DD. Jeg har vært heldig med mine, de er faste og fine og henger ikke, så det er ingen absolutt sannhet at store pupper etterhvert begynner å henge. Jeg kan godt gå uten bh uten at det er merkbart, til og med mannen ser ikke alltid det. Bh bruker jeg fordi jeg ikke liker at brystvortene vises. Han er ærlig om at for ham ville det ikke vært det samme med små, akkurat når det gjelder det han tiltrekkes av.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Bryr meg pent lite om puppestørrelsen. Men det er fint å se litt kvinnelighet. Dersom jeg MÅTTE velge, hadde jeg nok valgt en helt vanlig B, men det er kvinnen i sin helhet som betyr noe, ikke puppene i seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Eh.. nei 70 C betyr at man er 70 cm i omkrets under puppene og C antyder at man er viss mange centimeter mer i omkrets i båndmål over puppene. Om man har 85 C eller 70C betyr at man er omtrent like mange centimeter bredere i brystmål i forhold til målet under brystene. Brystmålet kan se større ut, men selve brystene er likevel bare et visst antall cm større enn målet under brystene. Man er rett og slett bare bredere om man er 85 i omkrets under brystene, man har ikke større bryst... for da måtte man ha valgt en større cupstørrelse. Nope! Jeg passer 75B eller 70C. Det er forskjell på en 70 og en 75C. Selv når jeg har tatt inn en 75 bh (ikke alltid man finner 70C) må jeg likevel da bruke B cup, for C i 75 er allt for stor. Jeg har faktisk vært borte i å nesten måtte ha en D cup i 70, men en D i 75 er latterlig mye for stor i cupen.
Gjest 34A eller 38A? Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Her er forresten en størrelsesammenligning: http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html Mine pupper likner 34A og 38A på bildene. Synes gutta her inne at de er fine? Jeg er egentlig fornøyd, men blir alltid bitte litt nervøs når jeg viser dem for første gang for en ny kjæreste.
Gjest Gutt92 Skrevet 31. mai 2008 #17 Skrevet 31. mai 2008 Mine pupper likner 34A og 38A på bildene. Synes gutta her inne at de er fine? Jeg er egentlig fornøyd, men blir alltid bitte litt nervøs når jeg viser dem for første gang for en ny kjæreste. Ja, synes de var flotte jeg:) Ikke noe å være nervøs for det !
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 Ja, synes de var flotte jeg:) Ikke noe å være nervøs for det ! Takk
Gutt17 Skrevet 31. mai 2008 #19 Skrevet 31. mai 2008 Dama bruker 70DD. Og det er akkurat passe til mitt bruk :)
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #20 Skrevet 31. mai 2008 Det bryr meg mindre, selv om jeg skal innrømme at det er et blikkfang. Hva som gir meg tenning, kommer an på helt andre ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå