Gå til innhold

Mannfolk og pupper...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min er veldig fornøyd med mine, så...

Jeg er ikke helt sikker på størelsen min da.. enten en stor B eller liten C? Vet ikke jeg. Men de er ikke små, de er ikke digre, men de er større enn midt i mellom..hehe.

Hvordan er det med brystvorter da? Hva liker gutten der?

Jeg har dessverre vært ganske uheldig. Har spisse brystvorter. Når de er stive har jeg flotte pupper, men liker ikke puppene mine når de ikke er stive, dessverre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Så må en huske at omkretsen også teller. 70 C er f.eks mindre pupper enn 85 C.

Det stemmer jo ikke: tallet sier noe om hvor bred/smal kvinnen er rundt ryggen/brystet. Cup-bokstaven sier noe om hvor stort selve brystet er.

Gjest Mannegjest
Skrevet

For meg er puppestørrelsen av mindre betydning, så lenge jeg liker eieren.

Er jeg forelsket/betatt, tenner jeg uansett hvor store eller små de er, men med ett unntak: silikonpupper. Det er som å helle en bøtte kaldt vann i buksa mi - totalt avtennende.

Når det gjelder fasong, er jo det avhengig av størrelsen: Er de litt store, synes jeg litt spisse brystvorter på litt pæreformede pupper er digg. Er de mindre/små, kan de gjerne være rundere i formen.

Uansett: Pupper er bare så innmari deilig!

Gjest Gjest_megselv_*
Skrevet
Det stemmer jo ikke: tallet sier noe om hvor bred/smal kvinnen er rundt ryggen/brystet. Cup-bokstaven sier noe om hvor stort selve brystet er.

Hvis du ser på bh`er, så ser du at en bh i str 75b er mindre enn en i 85b i cupen. Slik er det bare. Jeg bruker 80b, skal jeg ha 75 må jeg ha 75c...

Gjest Gjest_megselv_*
Skrevet

Det var egentlig ganske betryggende å lese her forresten! :)

Har opplevd at venninner med store pupper (d-cup og e-cup), mener at de fleste menn liker store best.. men det er jo litt dumt å si, for de vil jo uansett tiltrekke seg "puppemenn" med de fordelene der:) De har jo ikke opplevd hvordan det er å ha "vanlige" pupper. Mange menn liker det også.

Slipper i hvertfall at menn faller for en bare pga puppene :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min sier at fasong er viktigere enn størrelse, og at han heller vil ha små, velformede og faste enn store, utflytende hengepupper. Det kan godt hende han sier dette fordi mine er små og faste og at han ville sagt noe annet hvis jeg hadde svære hengepupper...

Skrevet
Det var egentlig ganske betryggende å lese her forresten! :)

Har opplevd at venninner med store pupper (d-cup og e-cup), mener at de fleste menn liker store best.. men det er jo litt dumt å si, for de vil jo uansett tiltrekke seg "puppemenn" med de fordelene der:) De har jo ikke opplevd hvordan det er å ha "vanlige" pupper. Mange menn liker det også.

Slipper i hvertfall at menn faller for en bare pga puppene :gjeiper:

Jeg tror at en del menn blir fascinert av store pupper, men jeg vet jammen ikke om det er det de blir mest fascinert av med damer. Jeg er en av dem i veninneflokken min med minst pupper, men det er jeg som får mest positiv oppmerksomhet av menn (høres ut som det selvskrytet, men det er faktisk sant. Jeg tror det er skjebnen som har bestemt seg for at jeg skal få hevn fordi jeg ble mobbet så mye, blant annet på grunn av utseende da jeg gikk i grunnskola. ;) )

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror at en del menn blir fascinert av store pupper, men jeg vet jammen ikke om det er det de blir mest fascinert av med damer. Jeg er en av dem i veninneflokken min med minst pupper, men det er jeg som får mest positiv oppmerksomhet av menn (høres ut som det selvskrytet, men det er faktisk sant. Jeg tror det er skjebnen som har bestemt seg for at jeg skal få hevn fordi jeg ble mobbet så mye, blant annet på grunn av utseende da jeg gikk i grunnskola. ;) )

Hvis jeg har fått med meg rett, er du ikke 20 lenger. Og små pupper holder seg mye bedre enn store. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er glad for din skyld! Det fortjener du! :klemmer:

Har "små" selv, veldig små, men har aldri opplevd det som noe stort problem.

Mulig antall interesserte menn blir færre, men så lenge jeg har noen bra menn rundtomkring som viser interesse, så rekker det, og da vet jeg jo at det meg og ikke puppene han liker! Faktisk er det litt fordel med små pupper der, og når jeg i tillegg er både søt og smart og snill, og har slank og lekker kropp forøvrig, hva mer kan de ordentlige gutta ønske seg?

Gjest LanaLane
Skrevet
Hvis du ser på bh`er, så ser du at en bh i str 75b er mindre enn en i 85b i cupen. Slik er det bare. Jeg bruker 80b, skal jeg ha 75 må jeg ha 75c...

Slenger meg på deg som sier dette er riktig. Bruker 65G og må opp til 70 om jeg skal ha en FF. For hver størrelse man går ned rundt må man opp en i cupen. Det er derfor mange som hele livet har brukt H&M Bh-er i 80D finner ut at man egentlig er en 70E/F når man får en ordentlig fitting. Har du sett på "hvordan se bra ut naken" så blir det gjentatt hver eneste gang der samt i hvert eneste klesmakeover program.

Gjest Gjest
Skrevet

Ser ut til at menns preferanser ikke er like ekstreme som kvinners? (jmfr alle penistrådene...... ) ;)

Skrevet
Slenger meg på deg som sier dette er riktig. Bruker 65G og må opp til 70 om jeg skal ha en FF. For hver størrelse man går ned rundt må man opp en i cupen. Det er derfor mange som hele livet har brukt H&M Bh-er i 80D finner ut at man egentlig er en 70E/F når man får en ordentlig fitting. Har du sett på "hvordan se bra ut naken" så blir det gjentatt hver eneste gang der samt i hvert eneste klesmakeover program.

Veldig enig i alt her, foruten at det er veldig vanskelig å finne tilogmed en 80D på HM ;)

Men jo, jeg fikk en behagelig overraskelse da jeg oppdaget at jeg også var 70E, etter å ha brukt 75 eller 80 C-D. Sitter penere, støtter mye bedre!

Gjest Gjest
Skrevet
Ser ut til at menns preferanser ikke er like ekstreme som kvinners? (jmfr alle penistrådene...... ) ;)

Ja, jeg legger også merke til at mennene er mer virkelighetsnære i denne tråden.

Skrevet
Nope! Jeg passer 75B eller 70C. Det er forskjell på en 70 og en 75C. Selv når jeg har tatt inn en 75 bh (ikke alltid man finner 70C) må jeg likevel da bruke B cup, for C i 75 er allt for stor. Jeg har faktisk vært borte i å nesten måtte ha en D cup i 70, men en D i 75 er latterlig mye for stor i cupen.

Helt riktig. Jeg har samme størrelse som deg og opplever det samme. Noen ganger bruker jeg 65D. Så når noen sier de liker B-cup kan det bety ganske mye forskjellig.

Er så sint på HM som ikke har tatt inn en eneste bh i 70C i år!! :kjefte: Oppfordrer alle som bruker størrelsen å skrive mail til HM og be dem ta inn den størrelsen og.

Skrevet
Så må en huske at omkretsen også teller. 70 C er f.eks mindre pupper enn 85 C.

Ser at mange sier dette ikke stemmer.. Men det gjør da det? Volumet av en 85C-pupp er da større enn en 70C-pupp.. Sier vi ikke alle egentlig det samme..? Nå ble jeg veldig usikker på om jeg tenker helt i kryss her.. hehe

Skrevet

Tja, hvis man absolutt hadde fått velge, så C-D kanskje.

Er vel kanskje på kanten til å være "puppefiksert", men størrelsen er egentlig ikke så viktig for min del. Da er det andre attributer jeg heller "går etter". A er veldig fint det også :)

Skrevet

Går selv ut fra en helhetsopplevelse. Noen kvinner kler små bryster...andre kler store bryster. Noen kvinner kler spisse knopper og andre kler runde. Det viktigste er at en kvinne er fornøyd med seg selv. Dessverre er det tydelig å se på kroppsspråket til mange kvinner at de ikke er fornøyd med seg selv (eks. luter ryggen). Det er ingen ting som er mer sexy enn en kvinne hvor man ser på hele holdningen at man er fornøyd med det man har...og da spiller det ingen rolle om de er 150 cm eller 190cm...små eller store pupper...spisse eller runde knopper...(har forelsket meg i alle disse variantene i tidligere tider)...

Vi menn foretrekker i utgangspunktet forskjellige varianter selv om vi blir bedervet (mer stereotype) av moter og trender.

Du er kun 17 år. Vær så snill og vær fornøyd med den du er og den kroppen du har...bruk litt tid til trening...og tenk sundt kosthold. Godt vedlikehold av kroppen gjør at du føler deg bra i tillegg til at den gir deg gleder mye lenger. Det er viktig å tenke på disse tingene allerede på din alder selv om det tar noen år før du merker de store forskjellene. :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Til TS, gå til en skikkelig undertøysforretning og få målt puppestørrelsen din. Ikke HM eller sånn, men en spesialforretning der de kan sine ting.

Det er mitt første råd. Få en BH som sitter perfekt til deg, og se hvor flotte pupper du får.

Å ha rett BH vil gi deg selvsikkerhet, god holdning og superfine pupper...

De fleste kvinner går inn i en forretning og kjøper 75B, for det er vanligst. Noe som ikke er sant. De fleste kvinner trenger mye større skål enn det.

Som noen sier her har det med omkrets og ikke bare med skål-størrelsen å gjøre hvor store pupper du har...

D-cup, som du nevner, er langt fra den største.... Du kan få tak i helt opp til JJ... og kanskje mer. Med smal omkrets er ikke det så stort, men det høres stort ut...

Det som er det viktigste er å være glad i egne pupper... Men har ofte preferanser, men de glemmer dem fort når de treffer en dame som de forelsker seg i, og får lov til å leke med puppene hennes.

(til den som sa at små pupper holder seg best, ikke nødvendigvis sant, mine er ikke så verst, nemlig...)

Gjest Gjest
Skrevet

Han jeg er sammen med nå sier han tenner på små pupper og at mine er helt perfekte, og jeg tror på han, han er veldig overbevisende! :)

(jeg bruker 70-75B )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...