Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. juni 2008 sludder og pølsevev!!!! spent på hva du skal avsløre - når du ikke vet noooeee! ikke stol på disse alice, de er bare ute etter nammemannen/penga dine.. hvis du absolutt vil vite greia om grantreet.. I could tell you, but then I'd have to kill you... Hahaha! Da måtte du i såfall ha greid å ta meg igjen på sykkelen! Hahaha! Jeg tror jeg skal gi deg et nytt navn: LureHusmor. Ja! Det er det du er!
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #22 Skrevet 2. juni 2008 OKei.. Jeg skal fortelle dere hvorfor: Da lekehusmor var liten, så fikk hun aldri feire jul, derfor har hun underskudd på juleglede og spesielt juletrær. Derfor bærer hun rundt på det hele tiden og man kan ofte se henne i Oslo sentrum, spesielt frognerparken, dansende rundt ett tre.
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 2. juni 2008 Men du, det forklarer jo ikke all den sevjen som flyter...
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. juni 2008 #24 Skrevet 2. juni 2008 hva er det som foregår her!! hvorfor har ingen informert meg om dette? stearinpikken, gå å legg deg. alle vet at en stearinpikk hadde blitt ripete, oppskrapt og ekkel i nærkontakt med mitt dyrebare grantree forøvrig-dere er heeeelt på viddene.. Jeg har antiripe-belegg på pikken, jeg har jo en eksklusiv versjon
milla-mor Skrevet 2. juni 2008 #25 Skrevet 2. juni 2008 Herre min aller dyrebareste hatt, jeg har jo allerede avslørt hele tre-mysteriet. Noen er bare så innmari opptatte av å vinne, altså... Her er forresten et bildebevis. Nr to fra høyre er Lekehusmor. http://www.stjoan.com/er6/sa/sticks.jpg Dette var jo i gamle dager, da man ikke hadde råd til det grønne jåleriet alle skal ha på trærne sine om dagen. Disse kvinnene ble utstøtt av stammen, og dømt til å vandre rundt med "skammens tre" på skulderen til de endte på dynga. Lekehusmor ble heldigvis reddet av en ung idealistisk sosialantrpolog, og ble fraktet til Norge i ubåten hans. Her fikk hun råd til å pynte treet med grønne ting, og fikk en lovende karriere i brannvesenet. Hun forsto heldigvis raskt at trær på skulderen er et uheldig accessoire i enhver brann, så hun sluttet. Nå spiller hun pan-fløyte på garde-ballet, og er gift med Pinocchio. (Han er dessverre utro med en blomsteroppsats, men dèt er heldigvis en godt bevart hemlis!) (Oooops!)
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 2. juni 2008 Herre min aller dyrebareste hatt, jeg har jo allerede avslørt hele tre-mysteriet. Noen er bare så innmari opptatte av å vinne, altså... Kjære datteren min. Du vet jo at det er et velkjent fenomen på KG at man ikke gidder å diskutere så lenge man vinner. Og her er staksen enda høyere, siden dusøren min er så fantastisk som den er. Who can blame the poor souls. Men, du må nok vente deg at de misunnelige nok en gang vil rakke ned på svaret ditt - og jeg må med tungt hjerte meddele at jeg ikke kan akseptere svaret ditt (til tross for hvor mye jeg vil tro deg) så lenge LekeHusmor sier at det ikke er svaret...
milla-mor Skrevet 2. juni 2008 #27 Skrevet 2. juni 2008 Jækla urettferdig... Lekehusmor lyver for å redde æren sin. Den æren forsvant med trusen den kvelden rundt leirbålet. Og den fikk hun aldri tilbake, for han gamle, blide, tannløse fyren som alle stammer har minst èn av, bestemte seg for at det var en forbanna fin hatt. Og man kødder ikke med en fyr som har penisen surret to ganger rundt livet, og likevel har nok igjen til å stikke resten i venstre øre... *Sur nå... Kan til og med hende jeg går uten lue i vinter... Kun for å provosere*
tjadama Skrevet 2. juni 2008 #28 Skrevet 2. juni 2008 Jeg vil bare takke alle bidrag i denne tråden. : de fikk mitt smilebånd til å møte uante høyder. Nå 8 timer og noen usle minutter før min siste eksamen (innen sommern er et faktum for dette semesteret) var dette akuratt hva jeg trengte. heh,og nå er jeg veldig klar for et reelt mysterie-løsende innlegg, så jeg kan ta kvelden. men jeg skal nok dørmme meg fram et godt svar. -skjønt det er et særdeles godt spm.
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 2. juni 2008 milla-datter: Det er ikke greit når folk lyver, men det gjør de jo. Du får ta det opp med LekeHusmor. Kanskje dere kan ta en duell eller noe. tjadama: Lykke til på eksamen i morgen (i dag i Norge)! Jeg skal krysse fingrene for deg. Tenker det skal føles bra når du er ferdig.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. juni 2008 #30 Skrevet 3. juni 2008 LekeHusmor bærer jo så klart rundt på grantreet fordi hun hamstrer. Nå har hun akkurat flyttet inn i nytt rom, og der vokste det ingen trær (!), og hun fant ut at hvis hun ikke begynner å samle allerede nå har hun ingen til årets store happening! Det som er så fint med at hun begynner allerede nå er at hun kan leke husmor helt frem til desember, og da er hun sykt godt forberedt, og vil mest sannsynlig vinne den årlige husmorprisen i kollektivet. Hun flasher sine planer her inne, men tør ikke si noe til jenta i naborommet! Tenk om de skulle oppdage at hun har tyvstartet?!?
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2008 #31 Skrevet 3. juni 2008 :dåne: makan til slurverier dere kommer opp med!! skal jeg gi dere et hint?
Gjest Leif-Günther Skrevet 3. juni 2008 #32 Skrevet 3. juni 2008 Ich vet. Können sie Lederhosen sagen?
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 #33 Skrevet 27. februar 2009 leif-gunther - where art thou? jeg trodde det var meg og deg. savn.
Gjest KateW Skrevet 2. mars 2009 #35 Skrevet 2. mars 2009 Ich vet. Können sie Lederhosen sagen? Skal hun sage lederhosen også nå? Holder det ikke at hun sager trær? Kravstore tyskerdude!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå