Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg betaler herved dusør til den som kan fortelle meg hvorfor LekeHusmor driver og drasser rundt på et grantre. Dusøren er veldig fin og unik.
Amalie_85 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hmmm....fordi hun leker husmor. Andre husmødre vasker hus og klær o.s.v men siden hun bare leker er hun å kapper ned trær i stede
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Amalie: Er dette noe du vet eller gjetter? :klø:
Amalie_85 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vet ok da...... jeg bare skapte meg en teori i mitt hode
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vet ok da...... jeg bare skapte meg en teori i mitt hode Ja, da blir det nok ingen dusør på deg. Jeg vil vite.
milla-mor Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 "Bærer" på et tre, ja... Er det dèt hun har fortalt, hæ? Vel, vel, Lekehusmor. Som man lyver på seg uant muskelkraft, så skal man avsløres til spott og spe på kg. En ellers så fredelig fredagskveld. Husmor ble smittet av tre-syken når hun hadde seg med høvdingen i Ospe-stammen i indre Mongolia. Og husmor... Nei, han var ikke ekstremt velutstyrt. Det var faktisk en trestamme. Ops! Jeg antar at selv dèt å bære rundt på et juletre i mai, er mer akseptert enn å lette på skjørtekanten rundt leirbålet, mens halvnakne menn med buskvekster og andre ripsbusker tramper i takt til høvdingens mandige urbrøl. (Som var intet annet enn et smertehyl idet kjeppen hans tok fyr).
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Hvis det ikke dukker opp en mer plausibel forklaring (og ja, jeg beskylder deg for å la fantasien løpe litt vel løpsk en sen fredagskveld ), tror jeg nok dusøren må tilfalle deg. Og hey døh: Det ligger en blomsterkvast og venter på deg under dagens rose, men får man noen takk? Nei, skulle du ha sett. Men utakk er jo som kjent verdens lønn, så da får jeg heller sitte her og mastrubere i beste arbeidstid.
Gjest *Mim* Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vurdererå avsløre det, men må vite mer om dusøren først. Snakker vi femsifret...?
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vurdererå avsløre det, men må vite mer om dusøren først. Snakker vi femsifret...? Uuuuuutpressing kaller jeg dette. Her sitter jeg og holder på å forgå av nysgjerrighet, men får jeg vite - nei. Okay da, her er en liten smak på dusøren: Nammenam
milla-mor Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Åååååh! Roser! Sukk... Det er det mest romantiske jeg har vært med på på aldri så lenge... (Neida, det føles slettes ikke stusselig. Ånei, du). Venter spent på denne dusøren, altså. Mer klokkeklar forklaring skal du lete lenge etter. Hvis du ikke leter inni badedrakten til Borat... Da finner du ting og tang relativt raskt. Ikke nødvendigvis løsningen på noen store verdensproblemer, da. Men nok til å glemme hele tre-mysteriet, og heller la tankene fly til uanstendighetenes rike...
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2008 "Men nok til å glemme hele tre-mysteriet, og heller la tankene fly til uanstendighetenes rike..." Er dette basert på personlig erfaring? Kanskje jeg ikke vil vite...
Gjest *Mim* Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Den karen har jeg allerede vært borti. Beholder leke-husmors hemmelighet inntil videre. Skal vurdere det for daglig hushjelp i ett år.
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2008 Den karen har jeg allerede vært borti. Beholder leke-husmors hemmelighet inntil videre. Skal vurdere det for daglig hushjelp i ett år. :hår: Hva mener du med "vært borti"? milla-mor vil gjerne være husmor for et år, men bare hvis hun kan være iført dette eller dette antrekket (siden jeg ikke vet hvordan milla-mor ser ut )
milla-mor Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Oi! Jajamensan... Det var da vitterlig to ytterpunkter òg, da. Men jeg har jo lagt ut bilde av meg i Rekas bryllups-forberedelser. Jeg leide en fyr til å "stalke" meg hele dagen, og ta masse bilder, så snart er vel se&hør på døren, tenker jeg. "Hjemme hos milla-mor" og greier.
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. mai 2008 Å, da skal jaggu jeg kjøpe se&hør så det holder. Jeg klipper ut reportasjene om deg, og så bruker jeg resten til å tørke meg bak med. To fluer i et smekk. Reportasjen av deg skal jeg selvsagt klistre opp på alle veggen i huset - bruke det istedenfor tapet og maling. Ojojojoj, så bra det skal bli. :juhu: Kan nesten ikke vente
Gjest Stearinpikken Skrevet 30. mai 2008 #16 Skrevet 30. mai 2008 Jeg skal ta henne, det var jo faen meg mitt tre!
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. juni 2008 Oi! Jajamensan... Det var da vitterlig to ytterpunkter òg, da. Men jeg har jo lagt ut bilde av meg i Rekas bryllups-forberedelser. Jeg leide en fyr til å "stalke" meg hele dagen, og ta masse bilder, så snart er vel se&hør på døren, tenker jeg. "Hjemme hos milla-mor" og greier. Jeg så det vakre bildet av deg, men det er jo ikke stuepikeuniform og LekeHusmor er jo så nøye på det har jeg hørt. Hvis vi skal ta utgangspunkt i det bildet du postet, tror jeg kanskje den mer maskuline utgaven av stuepikeuniformene er den som vil passe best.
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal ta henne, det var jo faen meg mitt tre! Hva???? Vet du noe??? Fortell meg - nå!!! Ellers... ellers... skal jeg ta den stearinpikken og putte den i mikroen på 3 minutter!!!
LekeHusmor Skrevet 2. juni 2008 #19 Skrevet 2. juni 2008 hva er det som foregår her!! hvorfor har ingen informert meg om dette? stearinpikken, gå å legg deg. alle vet at en stearinpikk hadde blitt ripete, oppskrapt og ekkel i nærkontakt med mitt dyrebare grantree forøvrig-dere er heeeelt på viddene..
LekeHusmor Skrevet 2. juni 2008 #20 Skrevet 2. juni 2008 (endret) "Bærer" på et tre, ja... Er det dèt hun har fortalt, hæ? Vel, vel, Lekehusmor. Som man lyver på seg uant muskelkraft, så skal man avsløres til spott og spe på kg. En ellers så fredelig fredagskveld. Husmor ble smittet av tre-syken når hun hadde seg med høvdingen i Ospe-stammen i indre Mongolia. Og husmor... Nei, han var ikke ekstremt velutstyrt. Det var faktisk en trestamme. Ops! Jeg antar at selv dèt å bære rundt på et juletre i mai, er mer akseptert enn å lette på skjørtekanten rundt leirbålet, mens halvnakne menn med buskvekster og andre ripsbusker tramper i takt til høvdingens mandige urbrøl. (Som var intet annet enn et smertehyl idet kjeppen hans tok fyr). sludder og pølsevev!!!! Jeg vurdererå avsløre det, men må vite mer om dusøren først. Snakker vi femsifret...? spent på hva du skal avsløre - når du ikke vet noooeee! ikke stol på disse alice, de er bare ute etter nammemannen/penga dine.. hvis du absolutt vil vite greia om grantreet.. I could tell you, but then I'd have to kill you... Endret 2. juni 2008 av LekeHusmor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå