Gå til innhold

Hvor kjøpe korsett?

Anbefalte innlegg

Gjest KORSETT
Skrevet

Heisann.

Jeg har en brudekjole som er stroppelød, altså jeg må ha undertøy uten stropper.

Har prøvd litt BH-er, Men må ha sånn bacionett (eller hvordan det skrives) for at den ikke skal synes under kjolen.

Men nå rjeg prøver de, føler jeg at det ikke gir noen løft til puppene i det hele tatt :tristbla:

Kanskje jeg kunne å kjøpt noe korsett? Men de jeg har prøvd føler jeg meg LITE sexy i for å si det sånn?

Noen som vet hvor man kan få tak i noen flotte korsett?? har lyst å prøve om jeg kan ha en rødt under (rød er fargen vi skal ha i bryllupet)

Og kanskje jeg får holdt inne babyen litt hehe..

Eller er det noen flere gravide bruder der ute som har andre forslag??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vanligvis har de endel korsetter i brudebutikkene, ellers kommer det jo litt an på hvor i landet du bor, emn bor de nær Oslo, så anbefaler jeg Lalina :)

Skrevet

Jeg har hørt korsett ikke er noe deilig å ha på seg. Lurer på hvordan det er å ha på når man er gravid.

Hvor langt på vei du?? Jeg er selv tre mnd på vei nå, fire når jeg skal gifte meg. Har kjøpt kjole og nå bare krysser jeg alt for at magen ikke popper ut så kjolen ikke skal passe.

Har desverre ikke noe svar på spm ditt da :) Har selv kjole uten stropper, skal prøve å se om det går bra uten noe under, håper det så jeg slipper det problemet :jepp: Virker iallefall som denne kjolen klarer å holde puppene oppe hehe

Gjest Kammi
Skrevet
Heisann.

Jeg har en brudekjole som er stroppelød, altså jeg må ha undertøy uten stropper.

Har prøvd litt BH-er, Men må ha sånn bacionett (eller hvordan det skrives) for at den ikke skal synes under kjolen.

Men nå rjeg prøver de, føler jeg at det ikke gir noen løft til puppene i det hele tatt :tristbla:

Kanskje jeg kunne å kjøpt noe korsett? Men de jeg har prøvd føler jeg meg LITE sexy i for å si det sånn?

Noen som vet hvor man kan få tak i noen flotte korsett?? har lyst å prøve om jeg kan ha en rødt under (rød er fargen vi skal ha i bryllupet)

Og kanskje jeg får holdt inne babyen litt hehe..

Eller er det noen flere gravide bruder der ute som har andre forslag??

Prøv en torsolett det står skrevet om lengre oppe her. Har en selv og er knall fornøyd. Bruker den alltid under kjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...