Gå til innhold

tok hans jomfudom

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitat slettet. Hege

Men jøssenavn hva er det for noe galt med deg, da????

Forøvrig, hvis du ikke vet det, så er den seksuelle lavalder i Norge 16år. Så det er faktisk ganske mange på 17 som har seksuell erfaring.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

viser til gjest:

dette må enten være et useriøst innlegg av en som vil provosere, eller en naiv og trangsynt idiot som ikke vet at fjortisser her i Norge allerede blir fingra og sugd i leirskoler og på hytteturer. MANGE tenåringer med mer seksuell erfaring enn noen 30-åringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE tenåringer med mer seksuell erfaring enn noen 30-åringer!

Men det er da det er grunnlag for å kalle disse jentene for.. tja.. horer. Det er noe alvorlig galt hvis en/ei på 14 har mer erfaring enn en 30 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da det er grunnlag for å kalle disse jentene for.. tja.. horer. Det er noe alvorlig galt hvis en/ei på 14 har mer erfaring enn en 30 åring.

En er tenåring frem til en er 20. Mange 30-åringer har bare en person på sitt "rulleblad".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje den 30åringen ikke har draget.

:kul:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg den diskusjonen til en annen side.. :x

Jeg har kun vært sammen med min kjæreste, og det er fem år det.

Har tenkt på sex med andre, men kunne ikke falle meg inn å skulle gjøre det. Er man glad i en person, så gjør man ikke sånnt..

Dessuten var jeg kun 15 1/2 år første gangen..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

enig, men voksne i norge har ikke skjønt noenting når det gjelder sexpress på skolen og i sosial krets, når de ikke lærer om mennesklig befruktning og menstruasjon før 10.klasse.(de er 15-16 år GAMLE!)

sex er overalt idag. i blader, tv og media ellers. Er det noe rart BARN føler at det er et krav å være seksuell erfaren enter de vil eller ikke?

men kjerringamedkjeppen virker ikke som noe barn, 17-åringer er 1 år fra å bli kalt voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så et spørsmål til både guttene og jentene her; Hvis du hadde funnet den du ville gifte deg med, og det var den eneste personen du hadde hatt sex med. Ville du vært utro, kun for å oppleve en annen i senga?

-kjerringamedkjeppen-

Ja, selvsagt ville jeg p u l t andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjerringamedkjeppen,

Jeg er gammel nok til å være faren din, men tillater meg alikevel å legge inn en liten betraktning fra mitt eget liv.

Jeg var nemlig i samme situasjon som kjæresten din: min første sex-partner var erfaren (4-5 stk, tror jeg). Dette gjorde meg ingenting, egentlig tvert i mot: bedre at en av oss visse hva vi holdt på med enn at ingen gjorde det.

Hun sammeliknet aldri, og vi snakket aldri om noen detaljer heller. Og sexlivet vårt var variert, lekende og deilig.

Det gikk fint i mange år - helt til hun var utro mot meg.

Da rant det over for meg, og det var først da jeg opplevde min "manglende" erfaring som et problem.

Vi holdt ut en stund til, før vi gikk fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Kjerringamedkjeppen, om forholdet ditt til kjæresten holder eller ikke er avhengig av veldig mange ting i tiden fremover. Dere er begge unge, og mye kan skje de neste årene - helt uavhengig av hvem dere har hatt sex med før dere møttes.

Fortiden får ingen av dere gjort noe med, så jeg synes du skal nyte livet med kjæresten din framfor å bekymre deg over dette. Så får du heller bare se hva som skjer.

Ikke mas på ham om at han ikke har hatt noen andre. Da vil du bare minne ham på at du faktisk har hatt noen andre veldig nær deg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig begrep, synes jeg. Man TAR vel ikke en gutt/manns jomfrudom?

I iveren etter å gjøre kjønnene så like som mulig, så kan man ikke sette anatomi helt til side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei, Kjerringamedkjeppen, jeg skjønner godt at du lurer på dette.

Jeg er på en måte i kjæresten dins situasjon...

vi ble sammen da jeg var 16 (snart tre år siden), og da var jeg jomfru. han hadde hatt noen partnere før meg, naturlig nok siden han er noen år eldre. og det plaget meg ikke i det hele tatt, tok det nesten for gitt.

FØR -vi skulle prøve i badekaret.. da han lo ved tanke på en tidligere anledning i et badekar som ikke var sammen med meg..

det var ikke det at han hadde hatt sex og vært nær andre som opprørte meg litt, mer det at han husket den opplevelsen godt og at han tenkte på den i en intim stund med meg..

da begynte jeg å bekymre meg littegranne. men dette er en stund siden nå, og jeg har igjen slått meg til ro med at det bare er naturlig. men jeg har blitt mye mer nysgjerrig når det gjelder hans seksuelle erfaringer, og spør rett ut om det er noe jeg lurer på.

og jeg må innrømme at jeg tenker litt på dette med at om det blir oss for alltid, får jeg aldri oppleve noen annen. ikke at det kunne falt meg inn å være utro mot ham, jeg hater utroskap, begge veier.

men jeg lurer likevel.. hvordan andre kan være, om jeg evt går glipp av noe.. men, det er vel vanlig det?

om dere er 'sjelefrender' tviler jeg på at han vil risikere deres forhold bare fordi han er nysgjerrig.. akkurat som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kusine som er 37. Hun ble sammen med mannen sin da hun var fjorten og han var femten - og jeg tviler på at de hadde noen seksuell erfaring. Det har alltid vært de to, de giftet seg, har aldri vært slutt, osv. Om noen av partene har vært utro, aner jeg jo ikke, men de virker da lykkelige den dag i dag ...

Det kan jo være at et forhold krever en pause - dersom man begynner å tvile når man er ung og det har gått en tid. Men hvorfor bekymre seg om det nå - vær glad for det dere har og nyt denne tida.

Og for din egen del - ikke gift deg eller få barn på en god del år ennå, selv om forholdet varer. :wink:

(Selv kunne jeg vært gift da jeg var knapt atten, men heldigvis valgte jeg annerledes, skolegang og avstander skilte oss til slutt - hadde nok garantert vært skilt i dag om jeg valgte min første kjærlighet - innerst inne visste jeg at jeg var for ung ... selv om jeg følte meg i akkurat rette alder til hva det skulle være.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...