Gå til innhold

tok hans jomfudom

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kjerringamedkjeppen

jeg hadde sex med min nåværende kjæreste kun 8 dager etter at vi ble sammen. jeg angret litt, fordi jeg syns det var for tidlig etterpå. Så kom bomben, han snudde seg og sa at jeg nettopp hadde tatt jomfrudommen hans. Jeg visste overhode ikke at han var jomfru siden hans andre ferdigheter hadde vært utrolig gode.

Nå har vi vært sammen i et halvt år, og har et sinnsykt bra sexliv. (gjør det så ofte vi kan og klarer!) MEN det er en ting som gang på gang gnager seg inn i hjernebarken min..

Tenker han noen gang på at han vil prøve sex med en annen jente enn meg? Vi er 17, og kan si at vi er sjelefrender. Han har sagt han vil gifte seg med meg en gang. Venner av oss vil si vi er et perfekt par.

Så et spørsmål til både guttene og jentene her; Hvis du hadde funnet den du ville gifte deg med, og det var den eneste personen du hadde hatt sex med. Ville du vært utro, kun for å oppleve en annen i senga?

-kjerringamedkjeppen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Tror ikke det bør komme som en overraskelse om han lurer på hvordan det er å ha sex med andre.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vil bare vite om det store sjanser for at han er utro i fremtiden. pga nysgjerrigheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira, det er omtrent det samme dilemmaet muslimske menn har angående sine muslimske koner, når de tenker "hva når hun vil prøve en annen enn meg"? Det er derfor de må knyttes med slør og lov.

Kjerringamedsteppen, du virker glup, og du har nok dessverre rett i dine antagelser, en syttenåring vil mest sannsynlig oppleve flere seksualpartnere enn en, iløpet av sitt livsløp....

Nytteløst det du sitter og grubler på....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

tilslutt vil han nok få en sånn fantasi. å ligge med en annen enn deg liksom.

klassisk "et sideprag før giftemål situasjon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare vite om det store sjanser for at han er utro i fremtiden. pga nysgjerrigheten..

Snakk med han om det. Er dere sjelefrender slik som du sier burde ikke det være noe problem. Selvfølgelig er det umulig for han å spå fremtiden, hva han en dag kan komme til å tenke og føle. Like umulig som det er for oss... Alle er forskjellig. Noen gutter ville kanskje vært utro for å ha seg litt mer. Andre holder seg på matten i respekt av sin partner, og fordi de ikke har behov for å stille noe nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nevnte det her om dagen..

han sa: hmm.. Det hadde jeg faktisk aldri tenkt på før du nevnte det.

min reaksjon var jo selfølgelig FAAAN! men det var jo bare et spørsmål om tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringamedkjeppen, du som har været litt ute og "reist" som du forteller, er det ikke litt vel egoistisk å kreve at andre skal være jomfru, når du har vært ute på "vift" selv?

Han karen kan umulig vite om han har hatt god sex med deg, med mindre han får ei referanse....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da vel ikke sagt noe om min egen seksuelle erfaringer?

jeg kan si så mye at jeg før har hatt sex med kun 1 annen gutt. Så jeg har "prøvd" andre. Kunne ikke tenke meg å være utro nå.

Jeg KREVER da vel ikke at han skal være jomfru og ikke jeg. Jeg spør kun om det er andre som har noen råd eller liknende erfaringer om de tror han vil være utro.

Så hvis det hadde vært deg da waco... så hadde du vært utro kun for å få en referranse?? DET syns jeg er småkvalmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Bananmannen har nå vært sammen i 5 år, og han er den eneste jeg har hatt sex med, men jeg kan si at jeg ALDRI frem til dags dato har tenkt tanken på sex med en annen....

Så lenge vi fungerer veldig godt sammen, er det jo ikke verdt å risikere.... :wink:

En må ikke ta sorgene på forskudd, da tror jeg at en kan bli gal....

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har en eks som jeg hadde sex med. Min samboer har ikke det. Dette fortalte han meg allerede før vi hadde sex første gangen (vel, underveis, kan vi vel si) Jeg har aldri tenkt på at han skulle være utro for å prøve noen andre.... Vi er 24 år gamle, og har vært sammen i 2 år. Vi elsker hverandre, og har seriøse planer om å holde sammen hele livet. Jeg føler mer at jeg skulle ønske jeg hadde vært jomfru da jeg møtte ham, enn at jeg skulle ønske han ikke var det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke svare direkte på spørsmålet ditt da jeg ikke har noen egne erfaringer med dette selv.

Jeg kan bare si hva jeg tenker om det.

Kanskje er jeg umoralistisk, men jeg vet iallfall med meg selv at hvis jeg hadde møtt "the man of my dreams" uten å ha hatt sex med noen andre, så ville jeg nok fundert mye omkring hvordan det ville vært... og kanskje faktisk gått hen og vært utro. :roll: Jeg tror det er bra å "rase fra seg" (for de det passer for såklart) før man slår seg til ro. Men det trenger jo ikke være sånn at han tenker det samme!

Alle er vi forskjellige, så egentlig er det bare han som kan vite om han ønsker å "prøve" flere før han evt. slår seg til ro med deg!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Men i dette tilfellet er de 17 år gamle. Jeg trur de ferreste holder livet sammen med den de er sammen med når de er 17, selv om noen gjør det. Jeg trur likevel det er langt mer sannsynlig at forholdet ryker av helt andre grunner enn dette, dersom det skulle vise seg at det ikke holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i dette tilfellet er de 17 år gamle. Jeg trur de ferreste holder livet sammen med den de er sammen med når de er 17' date=' selv om noen gjør det. Jeg trur likevel det er langt mer sannsynlig at forholdet ryker av helt andre grunner enn dette, dersom det skulle vise seg at det ikke holder.[/quote']

*skjelve*

Ikke si sånt, dah! Sambo og jeg ble sammen da jeg var 17 og han 19... :lol:

Lillian

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

kjære kjerringamedkjeppen:

Har noen spørsmål til deg.. hadde vært veldig greit om du svarte på dem:

1. Visste kjæresten din noe om at du har hatt sex med en annen før ham? Før du hadde sex med ham for første gang?

2. Hvordan reagerer han på dette med at du har hatt sex før og han ingen? Er det er sårende tema for ham?

Nå noen spm som kanskje kan virke litt rare, men trenger svar:

3. Når hadde du sex for første gang? (din debut)

4. Hvor mange ganger (hvis ikke du husker antall, hvor langt tidsrom med sex?) med din eks-elsker?

5. Husker du penisen til den første du lå med? I detailj?

6. Sammenligner du penisene til eks-elskeren din og din nåværende kjæreste med hverandre?

7. Hvis du tenker på peniser nå, er det første du tenker på da din nåværendes kjærestes? Tenker du noengang på din eks-elskers penis?

8. Kunne du ønske du hadde hatt ventet med din debut til fordel for din nåværende kjæreste?

Håper på svar kjerringamedkjeppen, det hadde vært utrolig greit om du svarte på alle spørsmålene mine..

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.ja, han visste at jeg hadde noe seksuell erfaring

2.han liker ikke tanken på at noen har vært "inni" meg før han.Altså vært så nær meg.

3.jeg hadde nettopp fylt 16 år

4.to ganger med min eks.tidsrom på 3 dager

5.jeg husker den ikke veeldig godt, men husker at den var overraskende stor.ble nesten litt redd.

6.nei, selv om min nåværende kjæreste har mye mindre penis. Det gjør meg ingenting . men sex med min nåværende kjæreste er MYE bedre enn med han forrige med stor penis. (kan hende fordi jeg ikke var glad i han første.jeg elsker han jeg er sammen med nå)-

7.jeg tenker på min kjærestes penis.Tenker sjelden/aldri på eksens.

8.JAAAA, skulle ønske jeg mistet jomfrudommen med han jeg elsker,ANGRER på min tidlige og lite romantiske debut.

håper svarene hjalp deg

-kjerringamedkjeppen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

*lillian*: Jeg sa "de ferreste", men også at "noen gjør det". Min mor var vel 18 da hun traff min far. De har vært gift i snart 30 år. Og jeg mente ikke at forholdet kommer til å ryke pga deres alder, men heller at DERSOM det ryker er det antakelig mer sannsynlig at det er fordi de "vokser frahverandre" enn pga at han er utro fordi han må vite hvordan det er å ha sex med noen andre. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...