Gå til innhold

Gynokolog leken

Fremhevede innlegg

Gjest litt i villrådet
Skrevet

God kjæreste som jeg er så spurte jeg mannen min her om dagen om han ikke hadde en sex fantasi han ville fortelle meg om.

Etter en del nøling så kom det frem at han kunne tenke seg å gjøre litt gynokolog ting på meg.

Har jeg sagt A så må jeg si B. Så vi har bestemt oss for å prøve det da. Han ble veldig glad.

Men jeg vet ikke helt hva jeg går til. Hvordan leker man egentlig dette og med hva. Regner med at det er noe "doktor opplegg" med her.

Noen som kan gi noen råd om hva vi kan gjøre/ kommer til å gjøre.???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nalle_*
Skrevet
God kjæreste som jeg er så spurte jeg mannen min her om dagen om han ikke hadde en sex fantasi han ville fortelle meg om.

Etter en del nøling så kom det frem at han kunne tenke seg å gjøre litt gynokolog ting på meg.

Har jeg sagt A så må jeg si B. Så vi har bestemt oss for å prøve det da. Han ble veldig glad.

Men jeg vet ikke helt hva jeg går til. Hvordan leker man egentlig dette og med hva. Regner med at det er noe "doktor opplegg" med her.

Noen som kan gi noen råd om hva vi kan gjøre/ kommer til å gjøre.???

Isbiter er jo alltid pirrende. Godt lys hjelper også:)

Gjest Gjest_Catrine_*
Skrevet
Isbiter er jo alltid pirrende. Godt lys hjelper også:)

Bruker gynokologen isbiter da??? :gjeiper:

Når vi leker sånn så binder mannen min beina min opp slik at jeg spriker litt.

Også prøver han litt forskjellige leker på meg (små vibratorer, vaginaegg, dildo osv.) smører meg inn med masse olje og glidemiddel. Erter meg litt med å nesten la det gå for meg for så å trekke seg unna. Og så sørge for at jeg kommer gang på gang. Og der ligger jeg da... helt i hans makt... Deilig det. I det store og hele så handler det egentlig om at han vil gi meg nytelse. Og det er vanvittig deilig å ha en mann som fantaserer om nettopp det.

Gjest litt i villrådet
Skrevet

Isbiter OK. Men høres kaldt ur:)

Huff må si jeg gruer (gleder meg litt) til den stillingen man må opp i.

Vi har ikke så mye sex leketøy vi da (faktisk ingen ting) så hva kan vi gjøre da.

Ingen av oss som tørr å kjøpe sånne ting:)

Tragisk skjenerte mennesker vi er:)

Gjest Gjest_Catrine_*
Skrevet
Isbiter OK. Men høres kaldt ur:)

Huff må si jeg gruer (gleder meg litt) til den stillingen man må opp i.

Vi har ikke så mye sex leketøy vi da (faktisk ingen ting) så hva kan vi gjøre da.

Ingen av oss som tørr å kjøpe sånne ting:)

Tragisk skjenerte mennesker vi er:)

Joda, dere tørr å kjøpe sexleketøy på nettet!!!

Det blir tilsendt i helt anonym pakke! Ingen som trenger å vite ha dere gjør.

Og det er IKKE flaut. Annenhver husstand bortover har sexleketøy!! Så det er helt vanlig.

Skrevet
Bruker gynokologen isbiter da??? :gjeiper:

Når vi leker sånn så binder mannen min beina min opp slik at jeg spriker litt.

Også prøver han litt forskjellige leker på meg (små vibratorer, vaginaegg, dildo osv.) smører meg inn med masse olje og glidemiddel. Erter meg litt med å nesten la det gå for meg for så å trekke seg unna. Og så sørge for at jeg kommer gang på gang. Og der ligger jeg da... helt i hans makt... Deilig det. I det store og hele så handler det egentlig om at han vil gi meg nytelse. Og det er vanvittig deilig å ha en mann som fantaserer om nettopp det.

Bruker gynokologen forskjellige leker da (små vibratorer, vaginaegg, dildo osv.)???? :gjeiper: (siden du stilte spørsmål om isbiter...gynokologen er vel mer interessert i å kjøle ned kvinnene enn at de skal bli "heite". I hvertfall hvis han skal kunne fortsette å praktisere... :fnise:

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Akkurat sexleketøy syns jeg like godt man kan kjøpe på nett. Det er ikke akkurat slik at man får testet ut ting i butikken allikevel... Og som gjesten over her sier, det sendes i en umerket pakke, og avsender er vanligvis et helt nøytralt firmanavn og ikke navnet på butikken.

Og mange nettbutikker har sånne speculum som legen bruker til å titte inn i det aller helligste... http://www.duoshop.no/shop/default.asp

Endret av Elfrida
Gjest litt i vilrådet
Skrevet
Joda, dere tørr å kjøpe sexleketøy på nettet!!!

Det blir tilsendt i helt anonym pakke! Ingen som trenger å vite ha dere gjør.

Og det er IKKE flaut. Annenhver husstand bortover har sexleketøy!! Så det er helt vanlig.

:)

Gjør de virkelig det. Kommer i helt annonyme pakker? Blir døds flau av å tenke på å gå å hente en pakke fra "Sex ekspressen" på posten:)

Har noen ganger tenkt på å kjøpe på nett men synes det også er flaut:)

Gjest Gjest
Skrevet

Anonymt og anonymt. "Alle" på Posten vet hvilke sexbutikker som gjemmer seg bak de ulike "anonyme" navnene.

Dessuten er det jo noen som pakker ned bestillingen din - ser hvem du er og hva du skal ha.

Jeg synes faktisk det virker mer anonymt å kjøpe sexleketøy direkte i butikk.

Gjest Elfrida
Skrevet
Anonymt og anonymt. "Alle" på Posten vet hvilke sexbutikker som gjemmer seg bak de ulike "anonyme" navnene.
Jaha. Så hva er "Lst. Aps."? At ansatte på butikken/lageret vet hva jeg skal ha er jo ikke så rart, men de bryr seg vel ikke om det.
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dessuten er det jo noen som pakker ned bestillingen din - ser hvem du er og hva du skal ha.

Jeg synes faktisk det virker mer anonymt å kjøpe sexleketøy direkte i butikk.

bah.... sist jeg bestilte kom esken med en eske hvor det sto tollpost på esken med store bokstaver..... lite avslørende.... har handlt tre ganger på nettet og ingen av gangene kunne pakken avsløre dildoer eller annet leketøy så løp og kjøp! har ikke angret en eneste gang!

Gjest Gjest
Skrevet

Problemet er vel at alle andre pakker enn de som inneholder sexleketøy gir seg til kjenne med hvor de kommer fra.

Ikke at det gjør meg noe til eller fra.

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Leketøy kan sikkert være fint, men trur ikke det er akkurat det jeg ville gått for dersom jeg skulle "leke gynekolog". Ville sikkert mer spilt på selve konseptet at det ble seksuell spenning i lufta mellom meg og denne gynekologen, at han hadde gjort ting som ikke hørte med i standard gynekologundersøkelse :sjarmor: gjerne spilt litt rundt det, spørre litt strengt hva faen han holdt på med samtidig som du løfter på underlivet for å vise at du vil ha mer. Selvsagt er jo ikke sexleketøy en standard del av gynekologundersøkelser heller så sånnsett passer det inn, men personlig ville jeg spart lekene til senere om jeg ikke hadde prøvd ut noe av det før, ellers ville det blitt overdose av nye ting :ler:

Endret av Yoghurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...