Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg begynte på Yasmin for to uker siden, og fikk småblødninger etter et par dager. Det er ikke mye, men litt hver dag. Det er ikke helt rødt heller, men mer brunlig. Vet at mellomblødninger er en vanlig bivirkning, men lurer på når dette går over? Begynner å bli lei...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Det er vel mer eller mindre individulet, i føorhold til hvordan kroppen reagerer på stoffene i produktet. Men ellers har jeg gått på yasmin selv tidliger, og opplevde det ikke. Jeg sluttet å bruke de, fordi jeg leste at de var en av de farligste p- pillen i forhold til blodpropp o.l. Jeg gikk over til Loette, som inneholder mindre hormoner og som er veldig populært. De var jeg veldig fornøyd med!
lambi Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg prøvde først Loette og så Yasmin men like mye problemer med begge. Det ble aldri noe bedre i det hele tatt på meg ihvertfall. (Loette brukte jeg i ca fem måneder. Yasmin brukte jeg bare litt over en måned men etter over tre uker med sammenhengende blødninger stoppet jeg å ta dem) Nå har jeg en pause fra p-piller en måneds tid, så blir det Synfase som testes neste gang. Satser på at det fungerer bedre. Nå skal det vel også sies at blødningene stabiliseres på mange etter en stund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå