Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg pusset opp badet nå i vinter, det sto ferdig for to-tre måneder siden. Vasken og benken rundt er i kunstmarmor. Men nå er det kommet noen flekker på den som jeg ikke får vekk. Det er en rosa flekk, som jeg tror må komme fra den kluten jeg bruker til å vaske badet med. Det er det eneste rosa jeg eier ihvertfall, men den ligger aldri på benken lenger enn den tiden det tar meg å støvsuge gulvet. Så at det skal bli en flekk fra den virker veldig rart. Det er også to grå flekker, som jeg ikke aner hva kommer fra. Jeg bruker bare vanlig jiff til å vaske vasken med, sånn baderomsspray, så det skulle det da vitterlig tåle. Sminke kan det heller ikke være, jeg sminker meg på soverommet. Ok, jeg vasker ansiktet i vann fra vasken, så da renner det gjerne litt maskara ned i vasken, men det er ikke vannfast maskara, og jeg har aldri opplevd at det er blitt noen flekker fra den før. Dette er vel noe jeg kan klage på? Det skal da ikke så lett komme flekker på en vask, som det ikke går an å få vekk med helt vanlige vaskemidler?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå