Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Jeg har fått tilbud om å være tilkallingsvikar ved SFO i ved siden at at jeg har en 50% sekretærstilling. Jeg er avhengig av å ha bortimot 80 % stilling for å klare meg økonomisk. Er det noen som har erfaring med hvor mye jobb man kan få som tilkallingsvikar, vet at dette varierer, men kan det gå uker mellom man får noe å gjøre eller ???? veldig usikker på om jeg skal skaffe meg en annen deltidsjobb i tillegg eller om jeg skal basere meg på dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er avhengig av å ha en forutsigbar ca 30% hadde jeg kanskje vurdert å se etter noe annet og da gjerne men en fastsatt stillingsprosent, ettersom tilkallingsvikar er veldig variabelt. Noen steder får man riktignok i praksis mulighet til å jobbe mer enn 100%, men SFO har vel også nokså korte arbeidsdager (særlig om du ikke kan jobbe noen av tidene pga annen jobb).. Det er i hvert fall min observasjon når venner av meg har jobbet som tilkallingsvikarer på SFO. Men så kan du jo være heldig - hvis den lokale SFOen har stort behov og du blir den foretrukne vikaren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...