miratira Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg er inne på hjemmesiden og vurderer å sende etter noe solkrem, sminke og shampo.. Noen som har erfaring med disse produktene?
kvick Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg syns ikke de er noe bra. Ville i alle fall ikke anbefale deg å kjøpe solkrem derfra, min erfaring er at solkremene deres har mye svakere/dårligere filter enn det som står på tuben.
miratira Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Okei.. hva med shampo og sminke derfra da?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg synes en del av produktene deres er fullt brukbare, men jeg anbefaler f.eks. ikke de billigste hudpleieproduktene, vil man ha det så billig som mulig kan man like godt handle på Europris eller dagligvarebutikken. Yves Rocher har et rimelig stort sortiment, så det går fint an å finne bra ting der, men man må som oftest regne med å betale parfymeripriser for skikkelig kvalitet.
Gjest Gjest_Juni_* Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg synes Yves Rocher er brillefint! De har gode, billige produkter som fungerer som bare det. Både jeg, kjæresten min, mamma og pappa har mange produkter, og alle er like fine (både produktene og folkene ).
miratira Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Så bra.. kanskje jeg skal kjøpe meg litt forskjellig der da.. var jo ganske billig der og:) Noen forslag? Hva er du fornøyd med? Jeg vet at mamma er fornøyd med shampo derfra, men jeg er litt skeptisk til billige shampoer, de er ikke like gode som de dyre tror jeg..
LilleSol Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Jeg er blitt veldig glad i monoioljen, den er bra. Od dusjsåpene lukter godt.! Noe mer har jeg ikke prøvd
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Det jeg har kjøpt er jeg fornøyd med. Ikke solkrem, men selvbruningskremen -. dvs den som heter brune sommerben, er helt ok. Sminke etc er ikke noe bedre eller dårligere enn andre steder. Apropos billigkjeder: jeg kjøpte en helt ok bodylotion på Smart Club forleden. Det synes jeg er greit. På Europris hadde jeg aldri vurdert å handl noe til kroppen - men der hadde de nøyaktig den samme. Så fordommer ift billigkjeder har vi nok alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå