Gå til innhold

Noen som har erfaring med

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er inne på hjemmesiden og vurderer å sende etter noe solkrem, sminke og shampo.. Noen som har erfaring med disse produktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke de er noe bra. Ville i alle fall ikke anbefale deg å kjøpe solkrem derfra, min erfaring er at solkremene deres har mye svakere/dårligere filter enn det som står på tuben.

Skrevet

Okei.. hva med shampo og sminke derfra da?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes en del av produktene deres er fullt brukbare, men jeg anbefaler f.eks. ikke de billigste hudpleieproduktene, vil man ha det så billig som mulig kan man like godt handle på Europris eller dagligvarebutikken.

Yves Rocher har et rimelig stort sortiment, så det går fint an å finne bra ting der, men man må som oftest regne med å betale parfymeripriser for skikkelig kvalitet.

Gjest Gjest_Juni_*
Skrevet

Jeg synes Yves Rocher er brillefint! De har gode, billige produkter som fungerer som bare det. Både jeg, kjæresten min, mamma og pappa har mange produkter, og alle er like fine (både produktene og folkene ;)).

Skrevet

Så bra.. kanskje jeg skal kjøpe meg litt forskjellig der da.. var jo ganske billig der og:) Noen forslag? Hva er du fornøyd med?

Jeg vet at mamma er fornøyd med shampo derfra, men jeg er litt skeptisk til billige shampoer, de er ikke like gode som de dyre tror jeg..

Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i monoioljen, den er bra. :) Od dusjsåpene lukter godt.! Noe mer har jeg ikke prøvd :)

Skrevet

Det jeg har kjøpt er jeg fornøyd med. Ikke solkrem, men selvbruningskremen -. dvs den som heter brune sommerben, er helt ok. Sminke etc er ikke noe bedre eller dårligere enn andre steder.

Apropos billigkjeder: jeg kjøpte en helt ok bodylotion på Smart Club forleden. Det synes jeg er greit. På Europris hadde jeg aldri vurdert å handl noe til kroppen - men der hadde de nøyaktig den samme. Så fordommer ift billigkjeder har vi nok alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...