Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Noen som har noen meglere eller megler firma å anbefale? hva må vi tenkte på? har aldri gjort dette før så trenger alle tips jeg kan få.
aimee Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Ja, jeg vil gjerne anbefale Alexander Reitan. Han er pålitelig, voksen, ivrig og til å stole på. Da jeg skulle selge leiligheten min i Trondheim, ble jeg anbefalt han av flere, og brukte han. Det har jeg ikke angret på! Eiendomsmegler1 jobber han.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Nå er det trasige tider i Trondheim hvis du skal selge. Jeg har hatt min leilighet ute i mange uker, og det er helt dødt, selv om den er sentral og fin. Jeg hadde fire stk på "intervju" hos meg, og valgte billigste megler, i postbanken, som ikke tok noe (!) for å holde visninger. Det er jeg sjeleglad for nå, som man gjerne må ha en drøss visninger for å selge.
Gjest ts Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 hørtes ikke lovende ut nei. håper vi får solgt så fort som mulig. har kjøpt hus og flytter i juli. sambo snakket med heimdal eiendomsmegling. de tok 40.000kr for salget. og det tok ca 14 dager fra vi bestilte til første visning. en i samme oppgang har nettopp solgt etter en visning.
aimee Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 hørtes ikke lovende ut nei. håper vi får solgt så fort som mulig. har kjøpt hus og flytter i juli. sambo snakket med heimdal eiendomsmegling. de tok 40.000kr for salget. og det tok ca 14 dager fra vi bestilte til første visning. en i samme oppgang har nettopp solgt etter en visning. Husk at det går an å prute på eiendomsmeglere også! Hent inn alle prisene du orker og bruk de mot hverandre. Jeg klarte å presse prisen ned på det viset. Og det var ikke ekkelt en gang!
Gjest ts Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 hvordan presser jeg prisene da? skal jeg først sende mail til alle meglerne i trondheim og høre hvor my de tar for å selge leiligheten? hva er viktig å få med? eller må jeg ringe for å å en pris? kan jeg da presse de med at noen andre er billigere eller har dere andre tips? hva skal vi spørre om?
Gjest Evalina Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Ja, jeg vil gjerne anbefale Alexander Reitan. Han er pålitelig, voksen, ivrig og til å stole på. Da jeg skulle selge leiligheten min i Trondheim, ble jeg anbefalt han av flere, og brukte han. Det har jeg ikke angret på! Eiendomsmegler1 jobber han. Jeg kjenner ham privat. Anbefales absolutt!!
aimee Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg gjorde det slik: Ringte og avtalte møte med forskjellige meglere, som alle kom hjem til meg å ga meg et tilbud. Jeg tror Garanti kom best ut av det, der fikk jeg mest for pengene. Det var egentlig litt kjipt husker jeg, for jeg likte Alexander Reitan i Eiendomsmegler1 best, og det var han jeg ønsket å bruke. Så ringte jeg han og fortalte om tilbudet fra Garanti, sa at det var synd at Eiendomsmegler1 ikke kunne matche prisen. Reitan ville tenke på det, snakke med sjefen og deretter ringe meg tilbake. Det gjorde han, og gikk ned...hhmm... nå er jeg litt usikker på hvor mye... men en del tusenlapper. Da var saken grei, jeg fikk megleren jeg ønsket for en helt ålreit pris (ålreit og ålreit... det er svinedyrt å selge boligen sin!).
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Hei Vi skal selge halvpart av tomannsbolig i Trondheim nå samtidig med dere ser jeg. Og vi skal bruke Eiendomsmegler1, men skal også få takst fra Krogsveen i tillegg. Syns det er greit å få to takster for å se om de ligger rimelig likt for å se at man ikke bommer på prisen Det er gratis å få takst.... Så det er virkelig å anbefale. Håper vi også får solgt rimelig raskt, selv om det for oss ikke er noen krise om det drøyer noen måneder.... Holder på å pakke som gale her nå for å rense leiligheten for alt unødvendig. Det er kjempelurt. LIkeså fjerne en god del planter, jeg syns i alle fall selv at dette er forstyrrende når jeg kikker rundt. Lykke til Skal krysse fingrene for dere og oss i sommer
Gjest ts Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 borettslaget hadde en avtale med megler firma så det ble billigst. rydder å maler som gale her nå også. skal flytte ut alt som er unødvendig ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå