Gjest Donna Skrevet 19. mai 2003 #21 Skrevet 19. mai 2003 sikkert derfor Litago ikke vil være med oss ..hun er vel redd for å bli forvekslet med en vannbøffel eller en gaselle ...og bli løvemat !!! :o
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2003 #22 Skrevet 19. mai 2003 En liten pip-pip fortalte meg at kua er på ferie. Hun kommer nok snart tilbake!
Bertha Skrevet 19. mai 2003 #23 Skrevet 19. mai 2003 Forhåpendligvis ikke hos krokodillene i Afrika, da Jaja, vi får klare oss så godt vi kan inntil videre. Noen som vil være med å snekre surfebrett??? *begynner å sage på stupegrettet*
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #24 Skrevet 20. mai 2003 Synger: *Jeeeee skar laga surfbrætt på sløyden* *Jeeeee skar laga surfbrætt i kryssfineeeer*
Bertha Skrevet 20. mai 2003 #25 Skrevet 20. mai 2003 *sage* *sage* *sage* :o Gulp... Har jeg ikke glemt noe? *tenke: stupebrett = hoppe = plask eller MAGEPLASK* Jeg fikk et bilde for meg i hodet nå liksom. Bertha som løper vilt av gårde med en illsint puddel-høne-sau i hælene. HVA HAR JEG GJORT???
Gjest Kira Skrevet 20. mai 2003 #26 Skrevet 20. mai 2003 Schpiiiiing. Hva har du rotet deg borti, Bertha? :o SAGE? Hva? Hva i all verden har du å si til ditt forsvar?
Bertha Skrevet 20. mai 2003 #27 Skrevet 20. mai 2003 Jammen, jeg skulle jo bare.... :oops: *løper av gårde for å kjøpe tape*
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #28 Skrevet 20. mai 2003 Her må noe gjøres!!! Jeg tror jeg kamuflerer det vraket av et stupebrett med ei søt lita krokodille jeg! *Vente og se hva som skjer*
Gjest Kira Skrevet 20. mai 2003 #29 Skrevet 20. mai 2003 Tispa, da! La nå denne krokodillen være i fred! Eg e no gla' i an. For den flyter nemlig så lett. *pønske ut noe hun kan ødelegge*
Bertha Skrevet 20. mai 2003 #30 Skrevet 20. mai 2003 Puh, her kommer jeg! Jeg og 50 meter isolasjonstape. *kravler opp stigen mot stupebrettstumpen* Se såh... *ritsj!*... Nå skal det bli så fint stupebrett igjen atte.... *tape-surre-tape-surre-tape* Ikke dårlig! Mine venner: Poolen er igjen fullkommen
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #31 Skrevet 20. mai 2003 Det var på tide Bertha!! *Levere krokodilla pent brukt tilbake til Kira* *Ta rennfart* *Hoppe opp og ned på stupebrettet* *Ta salto* *KAPLASSSSK*
Grooo Skrevet 20. mai 2003 #32 Skrevet 20. mai 2003 :o Jøss! Det holdt faktisk med 50 meter tape, det hadde jeg aldri trodd! Var sikker på at "surfbrettet" skulle komme fram igjen jeg, når noen satte sine bein på det "reparerte" stupebrettet. Jaja, så holder det vel noen ganger da, men jeg tviler sterkt på at det holder hele sommeren... Tror jeg tar inn Simba jeg, er redd han skal få noen + ett surfbrett/stupebrett i hodet!
Grooo Skrevet 21. mai 2003 #36 Skrevet 21. mai 2003 *forsøker å få løs all motivasjon som sitter fast i tapen på stupebrettet* HJELP!!! *plask*
Bertha Skrevet 22. mai 2003 #37 Skrevet 22. mai 2003 Det var da svært så mange som bader i poolen i dag. Hyggelig det. Det er sikkert fordi jeg har fiksa stupebrettet *smiler veldig fornøyd med meg selv* Jaja, får slå meg ned her i sola så lenge. Kanskje jeg får bivånet flere mageplask i løpet av dagen *hehe*. Kanskje jeg bør ta med kameraet mitt også? Gode minner bør jo foreviges
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå