Gå til innhold

Menighetens gang

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

E da nåkke liv hær, då? Jeg sitter her og vasser i bunnen, fikk helt oppi litt vann fra glasset mitt isted. Så nå er jeg her med Pitten, og ikke Carew! Han scorer bare dårlig på meg. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ikke heller fylle på med pærebrus igjen, kanskje? Det skjer så mye gøyalt med folk da :sjarmor:

Eller kanskje ikke ennå. Vente til det mørkner i kveld og vi kan gjøre det i smug.

*skrur på bassengkrana* Se så, Kira! Nå skal det bli van(n)vittig gøy her :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør vi, Bertha! :sjarmor: Men lurer på om jeg skal fylle på noen mugger med vann og hive over disse fine enkefruene ... Tør jeg det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hvorfor er det ikke noe vann i bassenget?

:cry: Har jeg vært borte for lenge, nå igjen...hm...

:x Har noen dratt ut proppen?

:evil: Og hvor er den bedagelige pool-boyen vår?

:kul: Må vi ansette en ny?

:roll: Tror jeg trenger et glass pærebrus, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira, du har da helt pærebrus i litervis over meg (!!!) uten at du fikk varige men av det. Klart vi må ha skyts klar mot enkefruer også.

:hoho:

Jeg tar gjerne første vakt oppå stupebrettet *spjoooiiing!*

Hvorfor poolen er nesten tom er en helt annen historie... Jeg mistenker at noen har drukket opp innholdet.

Eller at fysikkens lover har blitt utfordret etter en del mageplask. Jeg nevner ikke navn...

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Carew som drakk opp vannet.. han kunne jo ikke drikke pærebrus sånn i slutten av sesongen. Cup-finalen er jo over nå, så det skjer sikkert ikke igjen.

Oj... dæææven Skomaker's bil begynte å brenne.. og der kjørte han rett oppi poolen gitt. *pzzzzzzt*.

Jammen bra at noen hadde fyllt opp igjen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg var da under treet og solte meg, Bertha? ;) Jeg kan ikke huske noe! Æresord! :lol: Ok, kanskje litt, da, men det var da ikke så mye.

Det er sant som Lea sier, var nemlig han der Carew som tok alt vannet. Men nå er det blitt mer vann der, da. Ettersom Bertha fylte på.

Og JA til ny poolboy! Milo gjør ikke jobben sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg det er på tide at dere får lempet ut disse fotballgnomene. Husk at dette er et fristed for de lystige engler!!!

Lukter svette gjør de også... fotballgnomene, altså.

Nei - takke seg til en brun, lekker og blåøyd poolboy :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du Bertha....

Han derre Skomaker'n speller foppal han åsså asså...

Han speller på Nybergsund faktisk, men bare når avisa ikke er der :ler:

Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye du ikke har fått med deg, dessverre, Bertha. :roll: Men nå tror jeg faktisk Tispa roter litt selv, altså. :o Har vi en skomaker? Isåfall trengs ham/hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itte det? :ler: Men da er jeg med her. Tispa har ikke rotet! Og jeg har tatt heeelt feil. *heller i seg grå pærebrus og gumler rekyl*

Er det noen som vil bade med den oppblåsbare gule krokodillen min, eller? Den er klar til bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

*Tar rennfart* :wink:

*Skifte til pooldrakt i farta* :kul:

*Banzai!!!!!* :evil:

*Kaplask* 8)

*Lander skjevt* :o

*Ser noe langt gult noe fly mot himmelen mens jeg sjøl dras ned mot bunnen under vekten av ei kagge pærebrus og en sekk bamsemums* :(

*Holder pusten mens jeg sparker fra mot bunnen* :hoppe:

*Skyter fart oppover som en rakett* :pirat:

*Får noe gult i hodet idet jeg bryter overflaten* :eeeh:

*Slenger pærebrusen oppå krokodilleryggen*

*Hoste* :gape:

*Harke* :gape:

*Få igjen pusten* :gape:

*Kravle oppå* :D

*Reddet* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vil bade med den oppblåsbare gule krokodillen min, eller? Den er klar til bruk!

Har min egen oppblåsbare Simba-løve jeg, ellers takk! *plask ut i vannet*

Hm.. Men løver og krokodiller i samme basseng, åssen går det da tro? Kanskje de holder fred hvis vi skjenker dem med masse pærebrus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*Skåler med krokodillen*

*Skåler med Simba*

*Skåler med Grooo*

*Skåler med meg sjøl*

*RAAAP*

*Bamsemums noen???*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Donna

*setter seg i en solstol ..lettere henslengt med en pærebrusdrink i hånden ......er på den halvville gjengen som boltrer seg mellom løver og krokodiller og tisper ...og ..........*

*slurpe*.....blir ikke kjedelig dette nei *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg skal ta meg en stor og god pærebrusdrink jeg og!

*skåler med reven og krokodilla og løven og alle*

Ah... Plutselig var ikke dagen så ille lenger, tvert i mot! Tror jeg blir her i hele kveld jeg, og i morgen også. Sikkert ingen som legger merke til at jeg ikke møter opp på eksamen..

Skål Virgo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting... Det er fryktelig lenge siden vi har hatt besøk av The Surfing Cow her. Hvor har det blitt av Litago?

Intet basseng uten ku!

Derimot er det jo mulig at disse oppblåsbare udyrene skremmer en stakkars gresstygger. Har dere tenkt på det, liksom? :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...