Molanya Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 9. juli 2003 I dag er jeg dagbok-snoker! Får jo nesten lyst til å gifte meg av alle hjerte-smerte-tårer-trillende-nedover-kinnene-mine-da-de-dro-beretningene. Eller - det hadde om ikke annet vært en helsikes god anledning til å kjøpe en knallstilig, spesial-designet-for-meg-og-bare-meg, rådyr kjole! Blir nok ikke noe søtt, lite "men vi vet jo at vi elsker hverandre"-bryllup for min del, nei. Her skal det brukes! Nå var det denne brudgommen, da. Alltid er det detaljer som ødelegger. :-? Det er i alle fall en bunch sprø folk her inne. Heldigvis for meg, siden jeg er stuck i min egen sofa i dag. Bedre underholdning enn å skrive stygge sms'er med kranglete kamerat ihvertfall. (ja, noe må man jo gjøre) I dag har jeg spist en banan og et eple. Og litt vann. Man skal ikke tenke på alt man gjorde i går, nemlig. Burde rydde i dette kaoset, men på en annen side, så finner jeg da helt sikkert ikke igjen, for eksempel nøklene, i morgen tidlig. Merkelig det der med nøkler... Og kort... Og slike ting, alt utenom mobil egentlig, flaks at den har lyd. Jeg desper om ikke butikken har vannflaske med tut - og klarer aldri å lære meg hvem som har det, og hvem som ikke har det (boikottes). Livet er hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 9. juli 2003 #42 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei på du! Jeg er dagboksniker jeg også, og akkurat nå sniker jeg litt i din... Du høres tøff ut du, milituttdamen! Frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 9. juli 2003 Ja, det er jo det mest naturlig i verden; å spyle plenen nå etter at det bare har regna sammenhengende i 3 dager ! Naboer assa. (lurer på når grensen går for dagbok-inflasjon?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 9. juli 2003 *fornøyd* - Noen gang opplevd følelsen av å prøve å ordne opp, fikse, styre, osv. osv. - for å få ting til å fungere? Rase rundt som en piazavakost med motor (ihvertfall i hodet), for at "ting" da altså skal kunne gå litt lettere? Også få denne i fleisen: ro deg ned'a, slutt å være så arrogant, ikke tro du er bedre enn meg, und weiter. Kjipt. MEN: denne gangen er jeg jo fornøyd. Fikk brev fra en person "høyt nok for meg" i systemet (dette gjelder jobb) - med et hyggelig, seriøst brev som svar på en 3 A4-siders "påminnelse" jeg sendte ledelsen for noen uker siden. Med lovnader om oppfølging, til og med! Ikke at jeg forventer at det blir fulgt opp (det er ikke akkurat en kjapp organisasjon det er snakk om), men respons - takk for engasjement - og at det faktisk loves å skje noe - hey! Skal f*en meg henge opp brevet i gullramme (neida, ikke bokstavelig talt) som bevis på at det funker å ta "insj" (les: i n i t i a t i v)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 9. juli 2003 Tilstand: snufsete! (skikkelig grønnjævlig snørrete, hvis jeg ikke skal leke fise-fin) Jeg må rydde opp her. :iiiikk: :o Hms, snakket med en liten jævel på MSN her om dagen. Han var faktisk hyggelig, jo! Snakket mye, utrolig bra humor. Han reiste riktignok bort for 3 mnd. i går, men hadde nesten vært verdt en eventuell skuffelse å truffet ham en gang. Ikke som i date-møte, men som i å bare si "hei". Finnes jo faktisk normale mennesker også på nett (kanskje med unntak KG - haha). Hehe - jeg har faktisk møtt flere stykker fra internett. (Jadda tante - jeg har det! ) Av enkelte blir man sikkert sett på som en maniac om man gjør sånne ting, men det blåser jeg litt i. Har faktisk noen gode venner (jenter og gutter) som jeg først snakket med på nett. Deler felles interesser (eventuelt humor :blunke: ) - og vips. (Sitter for øvrig og sms'er med en slik kamerat right now - om jenter og deres dårlige takling av å bli lurt ) En kamerat av meg traff faktisk kjæresten sin over nett - og de er dønn forelska begge to. Søsteren min også, faktisk! Og hun er hverken sprø eller unormal. Ehh, foredrag for nerder, ble visst dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 10. juli 2003 Til høsten hadde jeg egentlig tenkt å ta en leder-utdanning som jeg begynte på nå sist høst (men avbrøt godt over halvveis grunnet sykdom), men som jeg egentlig ikke er så motivert for. Kjedelig å gjøre en ting to ganger. Har nå snakket med en innen organisasjonen derimot - og han fortalte om en avdeling som man bruker som en slags "deltidsjobb". Perfekt! Kan jeg studere ved siden av. Og jobbe sivilt. Det er jo riktig nok fysiske opptakskrav, som jeg trenger en god stund på å jobbe meg opp til, men hvis jeg først blir motivert, er det null problem å komme dit. Med tid. Tror jeg, i alle fall ( Tro skal ikke undervurderes!). Det hørtes litt bra ut. Går dette i boks (noe som er høyst usannsynlig, siden tanken slo meg først i dag - men tankespinn langt som til helvete og tilbake hører til overtrøtthet, gjør det ikke), blir yrket mitt så hemmelig at jeg sikkert ikke selv vet hva jeg gjør engang ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 10. juli 2003 I dag har Molanya lagt ut bilde av seg selv som avatar - Usminket, rett-fra-feltlivets-gleder-i-en-uke: litt selvironi må man vel ha! Jeg har klart det igjen. Tenkte å finne et bilde av meg selv - synes det er litt morsommere å se hvem man snakker med. Jeg har så klart - fotogen som jeg er - ikke noe annet heller denne gangen, enn et bilde fra samme situasjon som sist... Trøtt, ja. Men det får holde. Det er meg i alle fall, samme hvor mye jeg skulle ønske jeg hadde sett ut som Sarah Jessica Parker (det skulle jeg ikke ønske, men jfr. diskusjon et annet sted her inne) - for å rive ned en illusjon for meg selv; det gjør du ikke Det som er så synd med dette, er om jeg har glemt at jeg har en "åpen" profil her, og skrevet noe jeg ikke tør stå for nå i ettertid. *glis* Kanskje jeg har satt på plass naboen, eller rakket ned på mora mi sitt syn på barneoppdragelse..? :o Dere får eventuelt sende meg en PM og be meg passe kjeften min heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 10. juli 2003 OK. Hva må gjøres i dag... 1. Komme meg ned til byen, og på legevakta 2. Innom venninne på jobb og hente brev, på veien Eh, er det torsdag i dag? :o Ja. Det er det. Bra. Satser sterkt på å komme meg på jobb i morra tidlig, selv om det ikke føles helt slik nå. Da blir det slik: 3. Pakke ferdig bag (klar deg med 1 nå, for en gangs skyld!) - skal bort i helgen 4. Sende NN en melding - Må huske 5. Vaske klær - jobb/priv. Oh, gjøremål! Faktisk mer enn nok akkurat i dag. Lastet ned endel ny musikk nå: Jeff Buckley: Last Goodbye + Hallelujah U2: With or Without you Postgirobygget: Idyll (sommer!) Barry White: diverse Bertine Zetlitz: Adore me Nathalie Cole: Miss You Like Crazy Di Derre: Rumba med Gunn Kurt Nilsen: She's So High (litt treig) Jeg har en vinflaske her, men får ikke drukket den opp. Drikker ikke vin uten godt selskap. Synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. juli 2003 #49 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg synes bildet ditt er fint, jeg:) Liker ekte mennesker mye bedre enn plastikkdokker any time. Og hva kan jenter som kun er fokusert på sine nystøpte negler egentlig lære oss om livet????? La vita é bella! Ferie er flott, og jeg har lyst til å sykle, til tross for regn. Klem fra M i nord:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 10. juli 2003 Angående bildet jeg i dag la ut som avatar, så var det litt på spøk. Det er jo meg (ikke mulig å lure seg unna den ), men det er nok ikke akkurat det bildet mange andre (her inne?) ville valgt ut av seg selv. Har faktisk hverken sovet eller spist på omtrent en uke der - er sterkt preget av det, men det var lissåm litt av vitsen, da. :blunke: Motvekt til nysminkede og freshe modeller (-avatarer) her inne - selv om de er veldig pene å se på, da. Vitsen var å legge ut et litt uperfekt bilde. Egentlig har jeg ikke tenkt så mye over det heller, som det virker som her når jeg skulle begynne å forklare... Hehe. Men - jeg kan fokusere ganske greit på mine eventuelle nystøpte negler jeg også, asså, selv om jeg på jobb driter litt i akkurat det (later som) ... La vita è bella tilbake til Ethereal! Ut og sykle! Regn er bare godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2003 #51 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg føler nesten at jeg har bilde av meg selv også. Liker hekser jeg nemlig. De bringer lykke og beskytter, og så kan de gjøre litt sånn *poff* *poff* hvis det er noe de ikke liker. Sommerhilse fra sommerheksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 10. juli 2003 #52 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei! Jeg er dagboksniker i dag og tenkte det var høflig å legge igjen en liten hilsen fra meg. Du høres ut som en morsom person med beina på jorda. Fortsett med det. Ha en fin dag!! :D Felicia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 10. juli 2003 Ønske frembragt i dagboken til Mie. 8) Åh, hvilken tålmodig sjel er vel ikke jeg! Stakk ned på legevakten i dag, og satt og ventet 2 timer på den ¤#!%"6E"¤!¤ legen. Var hyggelig han altså, men når man er syk er det ikke akkurat drømmen over alt å sitte rett opp og ned i en hard sofa sammen med en bunch andre krøplinger. Men men. Sykemelding fått! Det er bra. Fant ut at jeg får lønn på tirsdag! Det varer nok ikke lenge nei! (joda. skal prøve å være litt fornuftig. skal være fornuftig etter å ha kjøpt alle klærne jeg har pekt meg ut.) (og hudpleien) (og sminkeproduktene) ... Jeg undres. Over en ting som jeg ikke har tenkt å ta en offentlig refleksjon over, akkurat her och nuh. Det er nok beste tenker jeg... Hva vet jeg om gamle tante Olga hiver seg på telefonen og ringer slekta... Det hadde vært flott. *paranoid* (eventuelt: lur.) Fy søren, jeg er så dønn lite motivert til en utdannelse jeg skal begynne om cirka 3 stakkars uker. Tror nok jeg må finne på noe annet. Et eller annet annet... Hmm. *fundere, spekulere, lurendreie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2003 #54 Del Skrevet 10. juli 2003 *poff* *poff* Mie gjør sitt beste for å skremme vekk evt. regninger slik at Molanya kan shoppe for lønnen sin med god samvittighet. *poff* *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 10. juli 2003 Mie, Huff, jeg vil være trøtt og få sove. Ikke surre oppe og tagge på KvinneGuiden. Det brummer i veggen!! :o Når jeg er inne på en bestemt webside, så kommer det alltid opp en feilmelding. Det er for så vidt greit, men det skal komme 2. Og det vet jeg. Men nr. 2 kommer aldri før jeg har flytta musa helt ned til dit linken er og nesten trykket - da popper den opp, så jeg må fikse det igjen. Sikkert en "bøgg" innlagt spesielt for meg. Tenker jeg. Jeg vet jeg har dype problemer. Jeg vet også at jeg kommer til å rable mer her i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 11. juli 2003 Nå er jeg hjemme. Hjemme denne gangen betyr hjemme hos foreldrene mine. Blir alltid rot når jeg skal forklare hvor jeg skal, siden "alt" er hjemme. "Hjem" til Oslo, "hjem" til Telemark, "hjem" til Trondheim. Osv. Vel. Nå er jeg her ihvertfall. Koselig, det. Fjellturen blir sannsynligvis på søndag, sammen med moren min. Fikk nettopp koselig mail fra en venninne jeg ikke har snakket med på lenge. Diskusjonspartneren min! Hun studerer faktisk gresk - imponerende, etter mitt syn. Slutter i jobb neste helg. Har gått så utrolig fort. Veldig i tvil om dette skole/jobb-greiene nå - ekkelt å ikke vite hva man vil/skal. Liker å ha planene klare, grovt sett. Det man skulle gjort, var å hoppe på et fly til et sted langt vekk, og blitt der en stund. Men gjør man det..? Neida. Må sette meg ned og tenke litt ordentlig over hva jeg vil. Kanskje kommer et frustrert hva-i-svarte-helsike-skal-jeg-gjøre-nå??-innlegg her på KG etterhvert. Men seriøst: whæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 12. juli 2003 #57 Del Skrevet 12. juli 2003 En hilsen til i dagboka di, god sommer :D Du ser da veldig naturlig pen ut, ikke noe dårlig bilde. Var kult syns jeg :D Hilsen fra Madison (også bilde av seg selv,ser litt sur ut der) er ikke det asså, jeg er smiley engel her på kg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. juli 2003 #58 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei sveis! Planer for kvelden da? Ha en ellers forteffelig sommer-lørdag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2003 #59 Del Skrevet 14. juli 2003 Innom med litt lykke*poff* *poff* til Molanya. Følg magefølelsen din Molanya, da blir valget du tar rett uansett, da vet du at akkurat DET var rett når du valgte. *poff* *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. august 2003 #60 Del Skrevet 3. august 2003 Hei, Molanya! Hvordan går det med deg? Du hadde havnet sånn i bakleksa på listene her at jeg helt glemte deg i farta da jeg kom fra ferie. Du er på ferie du også tydeligvis... Ville bare stikke innom å si hei, altså... og dytte deg litt oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå