Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal til legen i morgen tidlig for å ta en avføringsprøve. Hvor oppbevarer jeg den? I kjøleskapet, i romtemperatur?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Ta den før du skal dit, så slipper du å tenke på det?
Mrs. K Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Det er vel ikke alle som kan drite på kommando Må man så må man, så jeg tror at jeg hadde pakket glasset godt inn og satt det i kjøleskapet.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Nettopp, kan ikke gjøre nr. 2 på kommando. Dessuten har jeg problemer med magen, så blir bare 2-3 dager i uka jeg må gjøre akkurat det. Jeg bor i bofellesskap, så kan ikke legge det i kjøleskapet heller kom jeg på. *flau*
Essie_ Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal til legen i morgen tidlig for å ta en avføringsprøve. Hvor oppbevarer jeg den? I kjøleskapet, i romtemperatur? Hemo-fec (hvis det er det du skal ta) skal oppbevares kjølig.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Har fått ganske lite info, så er ikke sikker. Men oppbevarer det i kjøleskapet fram til i morgen tidlig. Går ut i fra det er greit, er jo ikke mange timene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå