Gjest Bloom Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har vært på denne siden Jobb Hjemmefra og sett litt... Står ikke så mye om hva det går ut på, noen som har erfaringer?
Gjest Elfrida Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hva slags firma som er stolt av egne produkter/tjenester vil ikke legge ut på nettsiden sin hva de består i?
Gjest Bloom Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Bestill den gratise informasjonspakken;) Ja tenkte på det da, men ville høre her først om det er noen som har vært borti det før. Blir skeptisk med en gang det står at man kan tjene maaaasse penger.. Hva slags firma som er stolt av egne produkter/tjenester vil ikke legge ut på nettsiden sin hva de består i? Det tenker jeg også. Står jo diverse steder at de som har solgt det synes produktene var veldig bra, men står ingenting om hva slags produkter det er snakk om.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Det dreier seg om MLM - eller nettverkssalg, som det også kaller, tipper jeg. Irriterende salgsform der venner plutselig blir veldig opptatt av å tjene penger på alle de kommer i kontakt med.
Gjest Bloom Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Det dreier seg om MLM - eller nettverkssalg, som det også kaller, tipper jeg. Irriterende salgsform der venner plutselig blir veldig opptatt av å tjene penger på alle de kommer i kontakt med. Det høres slitsomt ut..
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Det høres slitsomt ut.. Ja, det er det. Mulig jeg er litt vel nærtakende, men jeg blir skikkelig når venner plutselig skal ha meg til å gå over til et helt fantastisk telefonabonnement som jeg aldri har hørt om før, eller vil at jeg skal begynne å selge hudprodukter, som de selv får prosenter av salget på. Jeg foretrekker at venner ikke ser på meg som en potensiell økonomisk melkeku, så jeg blir, som sagt, en smule provosert av den typen salg. Det er helt iorden med et og annet Tupperware/PerfectHome/Mary Kay/sexleketøy-party, men jeg nekter å forplikte meg til noen abonnementer eller andre langsiktige avtaler
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg syntes det er litt betenkelig at meneskene i disse "solskinnshistoriene" ikke finnes når jeg søker etter de i skattelistene...
Gjest Gjest_jeg_* Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 snakk om herbalife salg... falt for den jeg oxo...nå har jeg blokka nr til hu dama som maser om jeg ska kjøpe produktene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå