Gå til innhold

Piercing i navlen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Lurte på om det er vondt å ta piercing i navlen? Hva er ulempene? Er det vondere enn å ta hull i øreflippene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_chica_*
Skrevet

Hei!

Om det er vondt kommer litt an på hvor høy smerteterskel man har, men da jeg tok min var det ikke så vondt. Du skvetter sikkert litt med en gang de setter inn nåla, og kjenner at det svir litt, men vil ikke si det var vondt.

Ulempene.... hmmm... Må være hvis du har tenkt å bli gravid med det første, og i tillegg så er det jo en viss infeksjonsfare så det er viktig å være renslig å følge rådene til den som setter piercingen.

Håper det var svar på noe av det du lurte på.:)

Skrevet

heihei!

noe vondere enn i øret er det nok.. jeg syntes det var ganske vondt,men kjenner andre som ikke syntes at det var noe gale. jeg har imidlertid iikke angret et sekund!

du kan ikke sove på magen en mnd-tid etter du har tatt piercingen,men det jo ikke så farlig!

Gjest Kermit
Skrevet

Jeg syntes det var ubehagelig å sove på magen en ukes tid etter at jeg hadde tatt piercingen, men utover det var det ikke noe problem. Ikke var det spesielt vondt å ta den heller - synes jeg da.

Bare vær flink til å følge renseanvisningene du får, så går det sikkert bra.

Skrevet

Nei, det gjør ikke noe vondt. Kunne fint sove på magen fra dag èn.

Ulempen er at det kan bli et rart søkk der, hvis du velger å fjerne den om noen år.

Skrevet

Det er nok forskjellig hvordan man opplever det.

Jeg synes det var utrolig vondt å ta piercing i navlen!

Og nå angrer jeg, for etter å ha tatt ut piercingen er det fortsatt hull. Men det er en annen sak...

Skrevet

Jeg kjente det ikke, men jeg tok i England, og der iser de ned huden med sånn isspray først :)

Jeg angrer nå da, hullet er absolutt ikke pent etter at jeg fikk barn og jeg kan ikke ha smykke der mer :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...