janne84 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 (endret) JA så legger de faen meg på!!!! Det merklige er at en kollega har opplevd akkurat det samme, identisk nr.. Jeg og kollegaen har ingen tilknytning bortsett fra jobben... Kan aldri tenke meg at det er noe jobb sammenheng - jobber i barnehage.. Noe som har opplevd det samme? Nr er: XXXXXXXXXX Det er vel ikke mulig å tappe\ødlegge noe ved å ta telefonen? Innlegget redigert. Sjå reglane. Glow (mod) Endret 29. mai 2008 av Glow
Reveal Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Sikkert bare telefonsalg! KK (bladet altså) har ringt meg med svensktlf nr flere ganger de to siste ukene og vil ha meg som abbonent! Og jeg er gjerne abb jeg altså- men har vært det uavbrutt i to år nå- og trenger ikke dobbelt! At det blir "lagt på" er bare fordi selskapene ringer fra datastyrte sentraler som ringer flere nr samtidig. Dette for at selgeren skal nå noen i andre enden- så den første av de nr "får gleden" av å snakke med selgeren- de andre (og det er nok dette du har opplevd) opplever at det bare blir lagt på i det de tar telefonen!
janne84 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 ja, men da er det litt mer forståelig... er bare rart at det har skjedd tre ganger.. Men selgere gir seg jo ikke så lett..
Chord Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Hvis du ser på http://telefonterror.no/index.php/vis/utlandet så kan du se at det er Smart 1, i kategorien telefonsalg som har ringt deg. Fra den siden kan du trykke deg videre på sidene til Smart 1. Men hvorfor de bare legger på er en annen sak
janne84 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 takk for hjelpa! Ser det er mange som blir "terrorisert" av de.. Håper de gir seg snart..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå