Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde en utskraping for nesten 3 uker siden, og blør noe enda. Er det noen som har erfaring med hvor lenge det varer? Varer det en uke til ringer jeg sykehuset, men enn så lenge orker jeg ikke helt å bekymre meg og styre med det. Men jeg lurer fælt på når dette skal stoppe da?! Blir glad hvis noen som har vært gjennom dette kan si hvordan dette var for dem .
Gjest *Gjest* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde en utskraping for nesten 3 uker siden, og blør noe enda. Er det noen som har erfaring med hvor lenge det varer? Varer det en uke til ringer jeg sykehuset, men enn så lenge orker jeg ikke helt å bekymre meg og styre med det. Men jeg lurer fælt på når dette skal stoppe da?! Blir glad hvis noen som har vært gjennom dette kan si hvordan dette var for dem . Jeg husker ikke akkurat hvor lenge det varte på meg for det er en del år siden. Mener å huske at legen sa det kom til å blø i ca 2 uker. (Mulig jeg husker litt feil her altså) Ihvertfall så varte det lenger hos meg så jeg kom inn på sykehuset igjen til kontroll for å sjekke at alt var ok. De kunne ikke se at det var noe galt med meg. De regnet faktisk med at jeg hadde fått en hormonforstyrrelse pga p-pillene jeg hadde startet med. Jeg hadde fått beskjed om at jeg kunne starte med de samme dag som jeg hadde tatt aborten men det stemte hvis ikke. Når jeg sluttet å ta p-piller stoppet blødningene etter noen dager ca.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Takk for svar! Da skal jeg ta en telefon til sykehuset i neste uke om det ikke har stoppet til da. Men det kan jo hende at jeg opplever det samme som deg, for jeg fikk satt inn hormonspiral under operasjonen... Hvis flere har erfaring, så kom gjerne med det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå