Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest interiørblader i massevis nå og synes den stilen er så fin nå om sommeren! Men har dere tips om noen billige varianter som kan gjøre en liten "vri" i shabby chic-retningen? Alle kjøpetips etc i disse bladene er jo så innmari dyre!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Se om du finner ting i brukthandeler? finn.no?

Jeg så en del ting til verandaen/hagen i den stilen på Plantasjen. Der er det sikkert ikke så dyrt heller.

Skrevet

På finn.no er det en egen "avdeling" der folk bare gir ting bort! Mange fine pianoer opg gamle ovner osv, må jo hente det da såklart:)

Ellers synes jeg Rom 1-2-3 er et veldig godt interiørblad med mange gode billige tips!

Ellers er det en hau med blogger på nettet der folk viser bilder av mindre og større ting de fikser opp i shabbystil ;)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg var innom en bruktbutikk i går og så mange ting som kunne passe i en shabby chic-stil. Hva med en hvit blondeduk med en vase med mange rosa peoner?

Og noen rosa puter i silkestoff og noen med blomstertrykk. Jeg innbiller meg at det ikke er umulig å finne i en av kjedeinteriørbutikkene som florerer for tiden. (Åhlens, Fryd, Feel osv.)

Dersom du er helt blakk kan du ta et Norgesglass og fylle det med yndlingsblomsten min - nemlig lilla lupiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...