Gjest Sisu Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har lest interiørblader i massevis nå og synes den stilen er så fin nå om sommeren! Men har dere tips om noen billige varianter som kan gjøre en liten "vri" i shabby chic-retningen? Alle kjøpetips etc i disse bladene er jo så innmari dyre!!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Se om du finner ting i brukthandeler? finn.no? Jeg så en del ting til verandaen/hagen i den stilen på Plantasjen. Der er det sikkert ikke så dyrt heller.
Serenity88 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 På finn.no er det en egen "avdeling" der folk bare gir ting bort! Mange fine pianoer opg gamle ovner osv, må jo hente det da såklart:) Ellers synes jeg Rom 1-2-3 er et veldig godt interiørblad med mange gode billige tips! Ellers er det en hau med blogger på nettet der folk viser bilder av mindre og større ting de fikser opp i shabbystil
Gjest Helen Parr Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg var innom en bruktbutikk i går og så mange ting som kunne passe i en shabby chic-stil. Hva med en hvit blondeduk med en vase med mange rosa peoner? Og noen rosa puter i silkestoff og noen med blomstertrykk. Jeg innbiller meg at det ikke er umulig å finne i en av kjedeinteriørbutikkene som florerer for tiden. (Åhlens, Fryd, Feel osv.) Dersom du er helt blakk kan du ta et Norgesglass og fylle det med yndlingsblomsten min - nemlig lilla lupiner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå