Gjest Bridezilla Skrevet 29. mai 2008 #1 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi skal servere tapas. Det vil si, man skal kunne gå å hente seg mat selv da. ;-D Men hva skal vi servere til dessert egentlig? Vi har ikke tenkt på dessert vi... Venner kommer på kaffe og en diger haug med kaker på kvelden. Trenger man egentlig dessert med en slik middag eller hvordan er det? Vi tenkte forøvrig å servere pølser eller noe til nattmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. mai 2008 #2 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg syns ikke du trenger å ha dessert til en tapasmiddag. Mange blir dessuten så mette under middagen at det bare er deilig med et pusterom frem til kakene Hvis du vil ha noe kan du eventuelt ha noe som kan settes frem sammen med maten. Sist jeg serverte koldtbord (det var i en konfirmasjon jeg jobbet) hadde de vanlig koldtbord og på bordet var det også karamellpudding og fruktsalat med krem. Karamellpudding er vel nesten det samme som flan - som er en veldig vanlig dessert i Spania....og dermed også vil passe godt til tapas tror jeg.. (Synsing fra min side ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts igjen Skrevet 29. mai 2008 #3 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg syns ikke du trenger å ha dessert til en tapasmiddag. Mange blir dessuten så mette under middagen at det bare er deilig med et pusterom frem til kakene Hvis du vil ha noe kan du eventuelt ha noe som kan settes frem sammen med maten. Sist jeg serverte koldtbord (det var i en konfirmasjon jeg jobbet) hadde de vanlig koldtbord og på bordet var det også karamellpudding og fruktsalat med krem. Karamellpudding er vel nesten det samme som flan - som er en veldig vanlig dessert i Spania....og dermed også vil passe godt til tapas tror jeg.. (Synsing fra min side ) Takk for utfyllende svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. mai 2008 #4 Del Skrevet 29. mai 2008 Hva med å lage en stor, fristende fruktanretning på tapasbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 29. mai 2008 #5 Del Skrevet 29. mai 2008 Hva med å lage en stor, fristende fruktanretning på tapasbordet? Det skal vi gjøre. Veldig lurt. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. mai 2008 #6 Del Skrevet 29. mai 2008 Det skal vi gjøre. Veldig lurt. Takk! Bare hyggelig, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi skal ha en liten petit four som dessert, bare en søt avslutning på tapasen... Da får ikke gjestene formye søtt i seg sånn at de fremdeles orker kaker, samtidig som "dessertforventningen" blir stilt Vært i 2 andre "tapasbryllup" hvor dette har fungert veldig bra! En god idè syns vi hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Del Skrevet 29. mai 2008 is med stivnet sjokolade og bær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 29. mai 2008 #9 Del Skrevet 29. mai 2008 Friske jordbær med sjokoladetrekk, også servert som tapas på store fat slik at folk kan forsyne seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå