Gå til innhold

Bind og truseinnlegg med litt ekstra...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte igår en pakke truseinnlegg som innholder E-vitaminer.

Har og sett bind med kamomille(?) lukt, og lignende.

Hva er poenget med E-vitaminer der?

:klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket i alle fall ikke noe forskjell da jeg brukte bind med aloe-vera mot mine par-dager-gamle-stubber...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke prøvd de med e-vit, men jeg har prøvd de med aloe vera og de med lukt.

Jeg tar de som ser minst plastikk ut jeg. For jeg kalrer ikke ha det der nede...

Likte den med litt lukt, og kommer til å kjøpe den igjen... Hater å føle at det lukter vondt av meg der nede etter mange timer i tange jeans, og syns at de hjelper...

Skrevet
Likte den med litt lukt, og kommer til å kjøpe den igjen... Hater å føle at det lukter vondt av meg der nede etter mange timer i tange jeans, og syns at de hjelper...
Samme her! :jepp:
Gjest StockDama
Skrevet

Visste ikke at de solgte slike med lukt, evitaminer og dilldall...så mye rart =D

Skrevet

kan melde om at jeg ikke føler meg mer E-vitamin beriket etter 2 dager.....

:fnise:

Skrevet

Kamomillelukt og andre parfymer er jo ikke akkurat en naturlig kroppslukt. Jeg kan ikke helt skjønne at folk vil gå rundt å lukte sånn fra underlivet eller at de i det hele tatt vil ha noe parfymert i nærheten av det.

Gjest StoreSky
Skrevet

Nei....Helt enig med Arkana. Bruker ikke såpe, parfyme (såkalt intimspray) eller annet dill.

Bind/truseinnlegg, tamponger skal være naturlig som mulig. (og helst ikke plastikk!)

Med duft så må det jo bli som å spraye deo på svette - fremdeles svette men en kunstig luft av "etellerannet" i tillegg!

Gjest Emera
Skrevet

Ja, dette tror jeg er bare tull. Aloe vera og vitaminer er så trendy nå, og det brukes i alt mulig. Bare en måte å tjene mer penger på for produsentene.

Skrevet

Setter min lit til tampongen jeg. Takler ikke bind. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...