MarianneE Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Kjøpte igår en pakke truseinnlegg som innholder E-vitaminer. Har og sett bind med kamomille(?) lukt, og lignende. Hva er poenget med E-vitaminer der?
Nausicaä Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg merket i alle fall ikke noe forskjell da jeg brukte bind med aloe-vera mot mine par-dager-gamle-stubber...
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har ikke prøvd de med e-vit, men jeg har prøvd de med aloe vera og de med lukt. Jeg tar de som ser minst plastikk ut jeg. For jeg kalrer ikke ha det der nede... Likte den med litt lukt, og kommer til å kjøpe den igjen... Hater å føle at det lukter vondt av meg der nede etter mange timer i tange jeans, og syns at de hjelper...
lillesky Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Likte den med litt lukt, og kommer til å kjøpe den igjen... Hater å føle at det lukter vondt av meg der nede etter mange timer i tange jeans, og syns at de hjelper...Samme her!
Gjest StockDama Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Visste ikke at de solgte slike med lukt, evitaminer og dilldall...så mye rart =D
MarianneE Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 kan melde om at jeg ikke føler meg mer E-vitamin beriket etter 2 dager.....
Arkana Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Likte den med litt lukt, og kommer til å kjøpe den igjen... Hater å føle at det lukter vondt av meg der nede etter mange timer i tange jeans, og syns at de hjelper... Kamomillelukt og andre parfymer er jo ikke akkurat en naturlig kroppslukt. Jeg kan ikke helt skjønne at folk vil gå rundt å lukte sånn fra underlivet eller at de i det hele tatt vil ha noe parfymert i nærheten av det.
Gjest StoreSky Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Nei....Helt enig med Arkana. Bruker ikke såpe, parfyme (såkalt intimspray) eller annet dill. Bind/truseinnlegg, tamponger skal være naturlig som mulig. (og helst ikke plastikk!) Med duft så må det jo bli som å spraye deo på svette - fremdeles svette men en kunstig luft av "etellerannet" i tillegg!
Gjest Emera Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Ja, dette tror jeg er bare tull. Aloe vera og vitaminer er så trendy nå, og det brukes i alt mulig. Bare en måte å tjene mer penger på for produsentene.
Teriyaki Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Setter min lit til tampongen jeg. Takler ikke bind.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå