Gjest four season Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Klarer ikke å bestemme meg for vertikal eller horisontal clit hood piercing. noen der ute som har erfaringer og dele med meg, tenker da på hvilken av disse som er best for nytelsen sin del. søkt mye på nettet om dette uten at jeg blir særlig mye klokere av det. Så hvis noen av dere der ute har erfaringer om dette så blir jeg veldig glad for svar. så dere som sier au au og uff uff trenger ikke å svare her. Virker så utrolig herlig og sexy, tenk hvor vill mannen min vil bli. vil gjøre dette for å glede ham og for min egen tilfredstillese, ikke for at jeg skal klage fra før. Stemmer dette med nytelsen? eller går det over etter hvert? mvh fornøyd kone
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Klarer ikke å bestemme meg for vertikal eller horisontal clit hood piercing. noen der ute som har erfaringer og dele med meg, tenker da på hvilken av disse som er best for nytelsen sin del. søkt mye på nettet om dette uten at jeg blir særlig mye klokere av det. Så hvis noen av dere der ute har erfaringer om dette så blir jeg veldig glad for svar. så dere som sier au au og uff uff trenger ikke å svare her. Virker så utrolig herlig og sexy, tenk hvor vill mannen min vil bli. vil gjøre dette for å glede ham og for min egen tilfredstillese, ikke for at jeg skal klage fra før. Stemmer dette med nytelsen? eller går det over etter hvert? mvh fornøyd kone ingen som har erfaringer med dette? Kanskje dere vet om en side på nett hvor jeg kan få svar?
Gjest Kermit Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Prøv Bmezine.(www.bmezine.com om jeg ikke husker feil) De pleide iallefall å ha en seksjon om piercing før i tiden.
La Luna Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Vanskelig å si hva som er best du, for jeg har jo ikke prøvd begge deler. Pierceren anbefalte meg å ta en vertical, fordi "fasongen" min der nede passe best til det. Skjønner jo det også, for nå går jo ringen parallelt med leppene, og ikke på tvers. Jeg er veldig fornøyd med min.
Gjest Bolledeig Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Du kan evt besøke bodymod.org sine forum
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Hei, ser at det er lenge siden dette innlegget er skrevet. Så regner med at piercingen allerede er tatt. Men om noen andre lurer. Jeg har begge piercingene. Den horisontal den er vel mer til pynt. Er ingen følelser om man kommer borti den. Men den verikal hjelper no ganske mye da:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå