Gå til innhold

Trur menn her på kg

Fremhevede innlegg

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
Jeg går ut fra at det er omtrent som i det virkelige liv ( har nemlig enda ikke fått merkelige PM'er eller lignende her) at menn tror at single damer svarer på hva som helst. Det beste er nok å ikke bruke tid på å svare på henvendelser man ikke har lyst til å svare på, eller eventuelt svare at man synes at vedkommende har en litt merkelig fremtreden.

Jeg lurer egentlig mest på hvilken type henvendelser det er snakk om?

Hei :)

Jeg tolker det også dithen at Vimselot har fått noen "rare" hendvendelser på PM. Si fra til moderatorene om du får det du :klemmer:

Jeg har fått dette en gang, og det var vel ca 30 hendvendelser fra en og samme person som kun hadde registrert seg for å sende PM.

Sa da fra til Mette som "pælma" han ut av KG!

Den typen hendvendelser jeg fikk da absinthia var sånne som ikke egner seg til gjengivelse her om du skjønner - de var ekle faktisk og handlet om 6 men med x og diverse fantasier jeg slettes ikke delte for å si det pent......

Endret av Screemy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :)

Jeg tolker det også dithen at Vimselot har fått noen "rare" hendvendelser på PM. Si fra til moderatorene om du får det du :klemmer:

Jeg har fått dette en gang, og det var vel ca 30 hendvendelser fra en og samme person som kun hadde registrert seg for å sende PM.

Sa da fra til Mette som "pælma" han ut av KG!

Den typen hendvendelser jeg fikk da absinthia var sånne som ikke egner seg til gjengivelse her om du skjønner - de var ekle faktisk og handlet om 6 men med x og diverse fantasier jeg slettes ikke delte for å si det pent......

Ah.. selvfølgelig! Når jeg tenker meg om har jeg jo opplevd dette selv, på et annet nettsted der jeg var aktiv for noen år siden.

Den mest minneverdige var fra en mann som skulle være hjemme alene (uten kona) i to uker og søkte etter damer han kunne ha det moro med i huset, mens hun var borte.

Stakkars kona!

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
Ah.. selvfølgelig! Når jeg tenker meg om har jeg jo opplevd dette selv, på et annet nettsted der jeg var aktiv for noen år siden.

Den mest minneverdige var fra en mann som skulle være hjemme alene (uten kona) i to uker og søkte etter damer han kunne ha det moro med i huset, mens hun var borte.

Stakkars kona!

Huff, men må le litt da :fnise: Mye rart "uti der"

Tjihi, jeg fikk hendvendelser fra en med gips fetish jeg :klaske:

Han hadde søkt på google etter gips eller noe og fant meg da jeg skrev her inne på KG om at jeg hadde vært så uheldig å brukket benet og satt med benet i gips! (hadde da en annen brukerprofil) Jævla vondt og irriterendes var det med denne helsikkes gipsen, så kommer SÅNNE spørsmål!!

Denne mannen skrev da ca 30 PM til meg om dette temaet da osv.... :gjeiper:

ba om bilder av det gipsa benet mitt mm...ja, du kan vel tenke deg hva han spurte meg om! Jeg fikk helt :hakeslepp:

Skjønner Vimselott (ts) om du blir drittlei PM fra sånne eller noe lignende, men si fra til moderatorne dersom det er dét som er tilfelle... :)

Usj, det er plagsomt.

Endret av Screemy
Gjest Gjest
Skrevet
Psst! Scrrems - det er ingen som har forsøkt å latterliggjøre ts. Skal innrømme noen avsporinger, men det var altså ikke et forsøk på å latterliggjøre ts (kanskje litt vel intern mellom milla-mor og meg, men det var da også alt).

Hvorfor ha en intern grei med en bruker i en annens tråd?

Er det lov det bare fordi ikke alle skjønte gode gamle Vimselot sitt spørsmål?

Det kaller jeg å ikke ha respekt for andre og dårlig gjort!

Mobbing av andre som ikke har like lett for å uttrykke seg det er det dette er!

Skrevet (endret)

...

Endret av Supraspinatus
Gjest vimselot
Skrevet
Tolkning:

Vimselot henvender seg først og fremst til menn som skriver her. I tillegg henvender hun seg til kvinner som har hatt minst to menn i sitt liv (antagelig fordi hun antar at de som oftest har mer livserfaring enn kvinner som ikke har hatt så mange menn). Som ekstra siling på at de damene som svarer er oppriktige, ber hun om at de leker jomfruer, men innrømmer at de har hatt mer enn to menn.

Grunnen til at Vimselot ikke henvender seg til alle på KG, er at hun har lyst til å være KG-ukorrekt og "ofre" noen.

Vimselot sier videre at hun er singel og at hun får mange rare bemerkninger fra menn. Dette liker hun ikke, tvertimot synes hun det er ille. Hun sier ikke hvor hun får disse bemerkningene. Men et god gjetting er nok at de kommer i PM enten her på KG eller på sjekkesider.

Spørsmålet hun stiller er om menn virkelig tror at de skal få svar på disse rare bemerkningene de gir henne.

Vimselot sier videre at hun ikke gidder å lage en poll om dette. Pollen hun tenker på kunne kanskje vært noe slikt som:

"Tror du at menn som sender teite PM forventer svar?"

med svaralternativer som:

"Ja, så virkelighetsfjerne er de."

"Nei, de gjør det bare fordi de vil mobbe deg."

Er dette noenlunde riktig, kjære Vimselot?

Ja, nesten riktig. Husker ikke helt hva jeg mente i går, var animert, men gjest er kanskje synsk...uten å vite det mener jeg at det var det jeg mente...

Det har ingenting med pm her å gjøre, men et annet nettsted enn kg og litt irl også. Som single blir man lett oppfattet som en trussel spesielt av damer. Dine venninner ser rart på deg når du ikke har hatt sex på to år osv.

Eller ser dere ikke litt rart på en som har draget men som sier nei?

Skrevet
Ja, nesten riktig. Husker ikke helt hva jeg mente i går, var animert, men gjest er kanskje synsk...uten å vite det mener jeg at det var det jeg mente...

Det har ingenting med pm her å gjøre, men et annet nettsted enn kg og litt irl også. Som single blir man lett oppfattet som en trussel spesielt av damer. Dine venninner ser rart på deg når du ikke har hatt sex på to år osv.

Eller ser dere ikke litt rart på en som har draget men som sier nei?

Neida, jeg er på ingen måte synsk, men mennesker som ikke er helt mainstream har en tendens til å forstå hverandre selv om de er forskjellige.

Men til åpningsinnlegget ditt... Noen damer svarer faktisk på de sykeste meldingene du kan tenke deg. Dess jævligere meldingene er, dess mer trigget blir de. Da jeg ble sammen med en eks, hadde hun gått på byen med en skrulling uken før. Og da hun avviste ham, sendte han henne en drøss sms fulle av dritt. Eksen min var ikke helt god (det er ikke jeg heller, så vi var et nydelig par), og jeg hadde et svare strev med å få henne til å slutte å svare skrullingen. Til slutt tok jeg telefonen hennes, ringte ham opp og fortalte at jeg kjente arbeidsgiveren hans (noe jeg selvfølgelig ikke gjorde).

Så på din imaginære poll svarer jeg: JA! Noen menn tror - nei VET - at det finnes damer som vil ta seg tid til å svare dem.

Til ditt siste innlegg: Damer samler seg i klikk og hetser andre damer som ikke følger normen de har bestemt seg for at alle bør følge. Vi så jo et godt eksempel på det i denne tråden før moderator grep inn.

For å koble dine to innlegg sammen: Når du først har plassert deg utenfor systemet, vil gale einstøinger av noen menn forfølge deg og tro de kan oppføre seg nøyaktig som de vil. Kaklehøner er av samme ulla, men de gjør det i flokk. De vil hetse deg slik at de kan booste sin egen posisjon i flokken.

Same shit, different wrapping...

Gjest Screemy
Skrevet (endret)

Så kjempefint at gjesten Gus forstod deg og at dere kanskje har noe til felles!

Kjempebra for dere begge og jeg mener det virkelig :klemmer:

Til ditt siste innlegg: Damer samler seg i klikk og hetser andre damer som ikke følger normen de har bestemt seg for at alle bør følge. Vi så jo et godt eksempel på det i denne tråden før moderator grep inn.

Veldig mange damer gjør det, men faktisk så er jeg (og flere damer) et unntak!

Må bare få nevne det, og det er nok flere som er unntak av det du skriver der, ikke alle damer er "klikkete" - og gudskjelov for det :)

Enig, det var noen innlegg her som var bra at ble fjernet!

Absolutt enig i den ryddingen/flyttingen, og jeg var en av de som også sa fra om at det burde skje :Nikke:

Mange innlegg fra denne tråden som ble skrevet i går, og som nå er lagt på snikksnakk, er der dem hører hjemme!

Endret av Screemy
Skrevet
ikke alle damer er "klikkete" - og gudskjelov for det :)

Selvfølgelig. My bad. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...