Gå til innhold

Voldtekt, og fysiske "bivirkninger"

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

logger ut når jeg skriver dette, for jeg sliter litt med å ta opp dette.

jeg vet at dette er noe jeg må til legen med på et eller annet tidspunkt, så jeg trenger ikke at noen påpeker det.. det jeg forventer å få ut av å opprette dette innlegget er forslag til hva dere kan tro kan hjelpe, hva dere tror det er som er galt..

og hvis det er noen andre som har opplevd dette, så skriv det gjerne her.. for jeg føler meg som den eneste, teite, skada personen i hele verden med dette idiotiske problemet..! :(

jeg ble ganske brutalt voldtatt i fjor sommer av en bekjent.. jeg gjorde motstand hele tiden, til han bandt meg fast i senga...

han tok meg i begge hullene mine.. "foran" og "bak"..

det er det at han tok meg bak som er problemet.. for han tok ikke noe hensyn.. bare kjørte hardt på..

dette har ført til at rumpa mi ikke har fungert helt som den skal, for å si det sånn.. klemmefunksjonen er påenmåte borte..

altså.. det er ikke sånn at jeg går å bæsjer på meg selv. det er heller motsatt. jeg får ikke til å klemme ting ut liksom... så... eh, faen!! det er så vanskelig å snakke om! det er akkurat dette som er grunnen til at jeg ikke klarer å gå til legen med det her!! :(

sukk! okei... jeg må liksom bruke plastikkhansker og stikke inn en finger for å ta ut bæsjen når jeg må på do liksom...

og jeg vet ikke hvordan jeg skal få "reparert" meg selv.. og jeg klarer ikke engang å gå til legen med dette problemet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
logger ut når jeg skriver dette, for jeg sliter litt med å ta opp dette.

jeg vet at dette er noe jeg må til legen med på et eller annet tidspunkt, så jeg trenger ikke at noen påpeker det.. det jeg forventer å få ut av å opprette dette innlegget er forslag til hva dere kan tro kan hjelpe, hva dere tror det er som er galt..

og hvis det er noen andre som har opplevd dette, så skriv det gjerne her.. for jeg føler meg som den eneste, teite, skada personen i hele verden med dette idiotiske problemet..! :(

jeg ble ganske brutalt voldtatt i fjor sommer av en bekjent.. jeg gjorde motstand hele tiden, til han bandt meg fast i senga...

han tok meg i begge hullene mine.. "foran" og "bak"..

det er det at han tok meg bak som er problemet.. for han tok ikke noe hensyn.. bare kjørte hardt på..

dette har ført til at rumpa mi ikke har fungert helt som den skal, for å si det sånn.. klemmefunksjonen er påenmåte borte..

altså.. det er ikke sånn at jeg går å bæsjer på meg selv. det er heller motsatt. jeg får ikke til å klemme ting ut liksom... så... eh, faen!! det er så vanskelig å snakke om! det er akkurat dette som er grunnen til at jeg ikke klarer å gå til legen med det her!! :(

sukk! okei... jeg må liksom bruke plastikkhansker og stikke inn en finger for å ta ut bæsjen når jeg må på do liksom...

og jeg vet ikke hvordan jeg skal få "reparert" meg selv.. og jeg klarer ikke engang å gå til legen med dette problemet..

Du burde som du sier selv gå til legen, men siden du synes dette er vanskelig så kan du kanskje spørre en lege på nettet.. Feks lommelegen etc? Der kan du være anonym tror jeg.

Lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg ville bare svare på denne selvom jeg egentlig ikke har så mange svar å komme med. Ville bare svare, at jeg syns ikke DU har noe å skamme deg over! Du har da virkelig ikke gjort noe galt, dette er ikke din skyld. Jeg skjønner at du syns det er vanskelig å ta det opp, og håper det letter å i hvert fall ha skrevet det en gang.

Kan det være en idé å ringe en slags krisetelefon for voldtektsofre eller noe sånn?

Skrevet
Hei, jeg ville bare svare på denne selvom jeg egentlig ikke har så mange svar å komme med. Ville bare svare, at jeg syns ikke DU har noe å skamme deg over! Du har da virkelig ikke gjort noe galt, dette er ikke din skyld. Jeg skjønner at du syns det er vanskelig å ta det opp, og håper det letter å i hvert fall ha skrevet det en gang.

Kan det være en idé å ringe en slags krisetelefon for voldtektsofre eller noe sånn?

ble ikke særlig mye lettere av å skrive det egentlig.. nå gruer jeg meg bare enda mer til å ta det opp med en lege.. det er liksom så, hm, ekkelt tema..

trodde jeg skulle spy når de på voldtekstmottaket absolutt skulle ta tester fra innsiden av rumpehullet mitt.. og jeg ser for meg at det sikkert blir like jævlige tester hvis jeg går til legen nå.. og jeg klarer ikke at noen tar på meg der liksom..

jeg har liksom prøvd å gjøre sånne "knipeøvelser" men det hjelper ikke.. og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! og jeg klarer ikke å ha det sånn lenger.. :(

Skrevet
ble ikke særlig mye lettere av å skrive det egentlig.. nå gruer jeg meg bare enda mer til å ta det opp med en lege.. det er liksom så, hm, ekkelt tema..

trodde jeg skulle spy når de på voldtekstmottaket absolutt skulle ta tester fra innsiden av rumpehullet mitt.. og jeg ser for meg at det sikkert blir like jævlige tester hvis jeg går til legen nå.. og jeg klarer ikke at noen tar på meg der liksom..

jeg har liksom prøvd å gjøre sånne "knipeøvelser" men det hjelper ikke.. og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! og jeg klarer ikke å ha det sånn lenger.. :(

Kjære, kjære deg.

Så vondt du må ha det.

Hadde du klart å ringe å bestille time hos legen så kjapt som mulig, men når du kommer dit, så leverer du en lapp til h*n der du har skrevet ned dette vonde, istedet for å si det med dine egne ord?

Innimellom så kan det være lettere å skrive ned ting, enn å si det direkte.

Kunne du klart det?

Du skal ikke måtte behøve å ha det slik du har det nå, og du skal ikke behøve å bære det alene. Jeg håper du klarer å dele dette med legen din.

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Håper den mannsjævelen som påførte deg dette problemet har fått den straffen han fortjener. Fy faen så mange syke mannfolk det finnes der ute, jeg blir helt sjokkert av alt de finner på.

Skrevet (endret)

Hva om du bestilte time hos lege og sendte h*n et brev i litt god tid på forhånd der du skriver ned alt?? Da er legen forberedt før du kommer.

Jeg har ikke vært i din situasjon, men håper inderlig at alt ordner seg til det bedre. Husk du har ikke gjort noe galt. Det er ikke din feil det som har hendt.

Klem :klem:

Endret av Sisu
Skrevet

Stakkars deg. Det du har vært igjennom høres grusomt ut.

Hvis du synes det er vanskelig å fortelle legen din om dette, kan det da være en idé å skrive ned problemet i et brev. Evt kontakte legen i forveien og si at du trenger hjelp men synes det er vanskelig å snakke om, om det da går greit at du skriver et brev om det?

Kan du kontakte voldtektsmottaket på telefon og høre med dem? De er jo erfarne på denne typen problemstillinger og sikkert glad for å kunne hjelpe.

Håper du finner ut av det.

Skrevet

Jeg kan ikke bidra med noe i forhold til det du spør om. Jeg ville bare si at jeg synes du er utrolig sterk. Og jeg håper og vet at den forbanna jævelen kommer til å få igjen for det han gjorde mot deg.

Jeg har også blitt voldtatt av en kamerat, men han dopet meg ned. Jeg kommer aldri til å finne ut hva han egentlig gjorde med meg.

Stå på og lykke til videre.

Skrevet

til du som nevnte lommelegen: koster det ikke penger å spørre der?

jeg har ikke så mye penger til overs, for jeg er bare 17 år og klarer meg bare såvidt på det lille jeg har nå.. jeg har for så vidt heller ikke pengertil legen, men jeg tror at hvis jeg møter opp på voldtektsmottaket så får jeg gratis time der, hvis de samme folka jobber der fortsatt.. de ble litt gla i meg til slutt sa de :) ..jeg var vel innom der hver dag i 2 måneder eller noe etterpå å snakka med de...

og dere som nevner at jeg burde skrive til legen.. tusen takk :) det har jeg faktisk ikke tenkt på.. jeg har bare fokusert på at jeg ikke klarer å kontakte legen jeg.. :/

men jeg aner ikke hva jeg skal skrive til han da.. skjønner han det om jeg sier at jeg ikke klarer å presse ut noe lenger liksom? altså.. hm.. ah.. jeg kommer ikke til å få det til...

Skrevet
men jeg aner ikke hva jeg skal skrive til han da.. skjønner han det om jeg sier at jeg ikke klarer å presse ut noe lenger liksom? altså.. hm.. ah.. jeg kommer ikke til å få det til...

Joda, dette kommer du til å få til :)

Du kan jo evnt. skrive til de du har blitt kjent med på voldtektsmottaket også? De har kanskje en egen lege der?

Du kan skrive det du har skrevet her inne. Og ja, jeg er veldig sikker på at h*n skjønner hva du mener.

Jeg håper du klarer å gjøre det så fort som mulig, for jeg tror du vil få det lettere etterpå.

Ofte er det sånn, at vi er veldig redde for å gjøre noe, men når vi først har gjort det, så skjønner vi at det ikke var så mye å grue seg til allikevel..

Skrevet

å herregud så fælt! :tristbla:

Har desverre ingen gode råd å komme med. Vil bare gi deg en stor :klem:

Støtter forslagene om å skrive brev på forhånd, enten til voldtektmottaket eller til legen din. Da slipper du å fortelle om det i det minste... Skjønner godt at dette er vanskelig.... :\

Skrevet (endret)
jeg har ikke så mye penger til overs, for jeg er bare 17 år og klarer meg bare såvidt på det lille jeg har nå.. jeg har for så vidt heller ikke pengertil legen, men jeg tror at hvis jeg møter opp på voldtektsmottaket så får jeg gratis time der, hvis de samme folka jobber der fortsatt.. de ble litt gla i meg til slutt sa de :) ..jeg var vel innom der hver dag i 2 måneder eller noe etterpå å snakka med de...

og dere som nevner at jeg burde skrive til legen.. tusen takk :) det har jeg faktisk ikke tenkt på.. jeg har bare fokusert på at jeg ikke klarer å kontakte legen jeg.. :/

Kjære kjære deg. :klem: Skriv til legen det innlegget du begynte denne tråden med. Du behøver ikke å være flau over det du skriver; det er dine problemer og det de som er viktige. Legen kan jo heller ikke lese tankene dine... Så bare gjør det, selv om det sikkert kommer til å føles vanskelig for deg. Kanskje du til og med vil føle det som en lettelse når du har skrevet alt ned på papiret og postet brevet. Dette klarer du!!

Hvis du klarer, så tenk på det du sa om at du bare er 17 år. Du har hele livet foran deg! Prøv så godt du kan å fokusere på at den j...... som gjorde dette mot deg f... ikke skal få ødelegge framtida di. Prøv å bli litt sint hvis du klarer.

Håper inderlig at du får det bedre. Lykke til!

Endret av Sisu
Skrevet (endret)

Først og fremst en stooor klem :klem: , det er utrolig vondt det du går igjennom nå og jeg forstår så godt hvordan du har det.

Som de andre har skrevet så bør du så absolutt ta kontakt med legen for å sjekke at alt er som det skal være der. Du kan ha fått en skade, men normalt sett så skal det en del til for at du skal få pressproblemer, det er logisk at det ville ha vært mer den andre veien. Men, det er det bare legen som kan avgjøre.

Jeg vet det kan være vondt og lese om problemet, men du kan prøve å goggle analsex og skader og se hva som står om temaet. Der finnes noen artikler om det.

En annen ting kan jo være at dette er psykisk. Jeg ble selv voldtatt i 1993 og ble blant annet tvunget til å suge ham, hvor han var ganske så hardhendt.. Jeg hadde i flere år etterpå brekningsproblemer når jeg spiste, pusset tennene, var hos tannlegen og jeg hadde selvsagt ikke sjans til å utføre en blowjob på mange mange år. Men, jeg gikk i DIXIE gruppe, var i forum for voldtatte og sakte, men sikkert så klarte jeg å fungere 100% igjen, men glemme gjør man aldri og det setter evige spor.

Hvis du trenger noen å snakke med eller hjelpe deg til å formulere brev til legen så send meg gjerne en mail via KG :).

Endret av Heritære
Skrevet

jeg får det ikke til jeg.. :(

jeg skreiv et brev, og prøvde å skrive dik jeg gjorde her liksom, også skulle jeg poste det, også ble jeg bare kvalm fordi jeg vet at når han har lest det, så må jeg møte han, og det vil jeg ikke, jeg klarer det ikke..

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå... jeg vil bare ikke ha det sånn som det her...

Gjest Gjest
Skrevet

Uff jeg får så vondt inni meg når jeg leser hva du har vært igjennom.

Har lyst til å ta deg i hånda å bli med deg til legen.

Kan ikke de på voldtektsenteret hjelpe deg? Sette i sammen et brev til legen din og poste det for deg? Etter første møte hos legen blir nok alt mye bedre, hvis du må videre etter det så vet den evnt neste legen hva som har skjedd og du trenger ikke å forklare deg. Kanskje dette er veldig enkelt å løse også.

Jeg forstår veldig godt at du gruer deg for å snakke om det som skjedde, men dette fysiske problemet kan følge deg i mange år hvis du ikke gjør noe med det.

Dette klarer du! :klem:

Skrevet

Jeg ville bare si at det er vondt å høre historien din. Jeg håper du klarer deg igjennom dette. Men ikke gå veien alene, be om hjelp. Det er så mange rundt deg som ønsker på hjelpe deg om du bare strekker ut en hånd. En venninne, en på volkteksmottaket og legen.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...