Gjest Peachbudddddddddd Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Skal levere om noen dager. Er litt deppa. Redd det går sånn middels.
Kenny McCormick Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Opp med humøret, det går nok bra skal du se Er ikke unormalt å være nervøs når man venter på enten prøver, eksamener eller i dette tilfelle masteroppgaven
Gjest Laks Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Dette er nok en veldig vanlig følelse. Du har jobbet med noe i ett år (eller kanskje til og med lenger), så det er klart det er noen følelser knyttet til det å skulle levere det fra seg. Prøv å fokusere på det i oppgaven som du vet er bra, og vær stolt av det du har gjort. Vær forberedt på at det kan bli litt antiklimaks; etter levering skjer det jo ingenting på en stund. Da skal du slappe av, ta deg fri en stund og så smått begynne å tenke på fremtiden! Lykke til i innspurten! Og husk at skulle det gå ille, så har du klagerett.
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg skal levere snart også. Jeg er bare ganske sikkert at jeg har en helt forferdelig tema og det hele er ganske lite nyttig, det er dårlig skrevet og alt i alt er det bare tull. Så ja, tror det er generell følelser for alle :-D
Gjest Peachbud Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Takk for oppmuntrende svar. Mrs_bond: Så du skrev i en annen tråd her vedrørende karakter. Har du snakket om karakter med veilederen din? Det har ikke jeg, skulle kanskje gjort det, så han vet hvor jeg sikter (B).
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Veilederen min vet at jeg har 'høye ambisjoner' og at jeg har planer å studere videre en gang (dvs at den oppgaven kommer til å ha en del å si da), så jeg TROR han er fullt klar over at jeg hadde vært skuffer over alt under A. Har ikke hatt mange andre karakterer gjennom studiene, så er litt vant med å ikke få noe under maksimum Han har også sagt at han vet at jeg har jobbet myer med oppgaven og det er til dels 'for mye' for bare en master. Tja... Arbeidsmessig har jeg jobbet mye, men jeg føler at hele sammensetning og problemstilling ble litt teit (jeg mistet en case, så hele argumentet ble litt tynt etter hvert). Jeg kan sikkert leve med B, selv med skuffelsen, fordi jeg vet at det er mangel med oppgaven, men under B det er det helt uaktuelt. Mulig selvfølgelig at jeg får det, men da hadde jeg grinet månedsvis. Endret 30. mai 2008 av mrs_bond
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå