Gå til innhold

Til nelle


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke gå truseløs under bunaden, evt. utflod vil sette flekker i skjørtet og skape vond lukt.Minnie

På "Spar Kjøp bunaden" står faktisk dette på vaskelappen... :sjarmor:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er det egentlig som sitter og gnir bunaden langt oppi dåsa :o

Uhygienisk!

Minnie

Det var ikke snakk om å gni bunaden oppi dåsa.

Hvis det er noe som er uhygienisk, så er det sex hvor mer enn en person er involvert, men mange tar allikevel sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Står det virkelig på vaskelappen at man ikke skal gå truseløs???

*legger seg i sovepose utenfor Spar-kjøp for å være klar til å sjekke i morgen kl. 09.00*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho:

Takk for god underholdning!

Men for all del - jeg har respekt for ulike meninger. I denne tråden velger jeg forresten å holde meg som nøytral tilhører. Lærerikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iselin

:ler: Husker ikke sist jeg lo så godt! :ler:

Men for å være litt alvorlig her (*klarer ikke stoppe å le* ): Nelle, når du sitter med hånda innunder forkle og holder på slik (på resturang :o ), det må da se lit merkelig ut for de du sitter sammen med? De lurer vel på hva du driver med under forkledet ditt? Er det ikke litt vanskelig å skulle holde igang en samtale med de du er sammen med samtidig som du tilfredstiller deg selv?

Til Mann40 jeg skjønner at du syns det er ufattelig opphissende å tenke på at Nelle onanerer i bunaden sin på 17 mai, men intelligent? Neppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle nå får du jammen skjerpe deg- hvis du tror du blir mer interessant ved å oppføre deg slik så tar du feil.

Minnie

For det første: Jeg har slett ikke behov for å gjøre meg interessant -jeg er interessant som jeg er. I bunn og grunn er vel de fleste mennesker det. I alle fall etter min mening. Bare det å være menneske er jo interessant i seg selv, er det ikke?

For det andre: Hele poenget her var jo nettopp at INGEN skulle legge merke til det. Og det var det heller ingen som gjorde

:wink:

Kan ikke annet enn å flire jeg....

:ler::ler:

Nelle du er......jeg har ikke ord, :wink: ihvertfall kunne jeg tenke meg å ha en del av den frigjortheten din...

Dette er i bunn og grunn ikke spesielt frigjort. Dette er noe kreative kvinner har gjort i flere hundre år...

Jeg synes det er tåpelig at jenter må oppføre seg slik for at at de skal bli lagt merke til, det har ingenting med å være frigjort å gjøre.

Og hvem er det egentlig som sitter og gnir bunaden langt oppi dåsa :o

Uhygienisk!

Minnie

Som sagt var nettopp poenget at INGEN skulle legge merke til det, og det var det heller ingen som gjorde. Jeg forstår selvsagt at du selv ikke fingrer så mye i og med du insinuerer at man er nødt til å gni bunaden inn i f itta for å fingre, men det er altså ikke det man gjør. Og - heldigvis har jeg, etter all sannsynlighet, langt større resistens overfor bakterier enn du har (i og med jeg ikke bærer spesielt preg av hysteri), og jeg kan dermed også tillate meg å nyte min egen f itte i langt større grad :wink:

Jeg håper iallfall Nelle hadde truse under, hvis ikke måtte det da stikke fælt??? :o :o

Lillian

Det har aldri vært vanlig å bruke truse under bunaden. Jeg er selvsagt klar over at de fleste her inne ikke vet dette, men jeg uttaler meg altså som fagperson når det gjelder akkurat dette. Eller hva trodde dere egentlig? At man gikk på Lindex og kjøpte sine G-strengs for 150 år siden også? Undertøy kom ikke i bruk i Norge før ca. 1920 (forøvrig henviser jeg til mitt opprinnelige innlegg om "Retningslinjer for riktig bruk av bunad" som Tullebokk henviste til i utgangspunktet).

Og sist men ikke minst: Jeg gidder ikke å sitere hele innlegget hvor Minnie lister en del punkter for hvordan en bunad skal brukes, men det er helt tydelig at Minnie ikke akkurat vet hva hun snakker om på dette området.

For JEG vet nemlig hva jeg snakker om -som sagt uttaler jeg meg som fagperson i denne sammenheng :wink:

Klem!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Hvis man fingrer, er ikke det for å få gode følelser og for å tilfredstille seg selv? (også skjult i offentlighet)

Det er da ikke for å få oppmerksomhet?

Bare kos deg du Nelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant det dem sier. Bunadstradisjonen inneholder ikke undertøy! Vær glad dere ikke hadde bunadspolitiet under stakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva som skjer under stakken, men at d skal være så GENIALT!!! kan jeg ikke skjønne....Må da være flere som har funnet ut av disse mulighetene for lengst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Missuganda
Er man harry hvis man er seksuellt frigjort?

For meg ser det ut som at Nelle er impulsstyrt når det gjelder seksuell adferd. Man kan faktisk bare ikke sitte å onanerer på resturant. Hadde dette vært en mann, hadde han blitt anmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som at Nelle er impulsstyrt når det gjelder seksuell adferd. Man kan faktisk bare ikke sitte å onanerer på resturant. Hadde dette vært en mann, hadde han blitt anmeldt.

Ingen blir anmeldt for det ingen ser eller tar skade av. Klart det er forskjell på kva folk blir kåte av, det skjønnar eg jo, men eg heller 100% mot Nelle-fløyen. Til dømes å fingre sidedama under bunaden i kyrkja på 17. mai hadde fått meg til å rope hurra for 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Jau jau, så dette er intelligente jenter i Mann 40 s øyne. Tenke seg til at man blir imponert av dette, synes det lukter ost på lang vei :-?

Nelle er ikke genial bare fordi hun fingret under bunaden på 17. mai. Hun snakker om sex på en ærlig og direkte måte, totalt blottet for seksualangst, i full kontakt med egne følekser og drifter. Derfor er hun genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...