Gå til innhold

Til nelle

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yeah! :wink:

Jeg må faktisk innrømme at jeg satt og fingret meg selv aldri så lite under forkleet på en restaurant. Bare sånn for å bekrefte overfor meg selv at det virkelig er en greie ingen kan se/oppdage. OG - det var selvsagt ingen som merket noe heller.

:sjarmor:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til deg, kvinner mister soft-icen på fortauet og detter i lissene, tydelig at de ikke følger med hva som skjer, men er mer opptatt av indre gleder.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen veit du at ingen så det...?

Vel -om noen så det hadde jeg vel MERKET at de så det, hadde jeg ikke? Jeg er da ikke SÅ ignorant! :wink:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må faktisk innrømme at jeg satt og fingret meg selv aldri så lite under forkleet på en restaurant. Nelle :briller:

Nelle, du er et geni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle, du er et geni.

:-? Jau jau, så dette er intelligente jenter i Mann 40 s øyne. Tenke seg til at man blir imponert av dette, synes det lukter ost på lang vei :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Care -du er vel misunnelig da eller? Selv er jeg faktisk enig med mann 40 -jeg synes det er genialt. Å sitte å fingre seg selv under forkleet på bunaden -ingen kan vel si at dette ikke er genialt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig, da? :o

Skulle jeg prøvd noe sånt, måtte jeg løftet på hele stakken inkludert forkle for å komme til, og ingen kan komme og si at det ikke ville skapt oppmerksomhet...

Har du åpning foran på bunaden, eller? :-?

By the way...

Nelle skrev:

Jeg må faktisk innrømme at jeg satt og fingret meg selv aldri så lite under forkleet på en restaurant.

Nelle, du er et geni

Når fikk fingring sammenheng med intelligens? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nelle nå får du jammen skjerpe deg- hvis du tror du blir mer interessant ved å oppføre deg slik så tar du feil.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt humor da, jenter.

Synes Nelle sitt svar på et noe...flåsete?..spørsmål var friskt. Kanskje Nelle ikke synes spørsmålet var flåsete, men morsomt - og spant videre på det.

Le litt, da, folkens. Eller hopp over sånne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Kan ikke annet enn å flire jeg....

:ler::ler:

Nelle du er......jeg har ikke ord, :wink: ihvertfall kunne jeg tenke meg å ha en del av den frigjortheten din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er morsom, jeg, Nelle! :ler::ler:

Det gjelder å i det minste prøve å forstå hva som er humoristisk og hva som er grav alvorlig..... :wink:

Nå har ikke jeg bunad, men jeg kunne godt tenke meg å låne en, bare for å se om man faktisk nådde gjennom alt stoffet og klarte å tilfredsstille seg selv UTEN at noen så det........ :sjarmor:

:kul: Synes ikke du skal skjerpe deg, jeg, Nelle. Vi liker deg som du er, iallfall de fleste av oss! :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes det er tåpelig at jenter må oppføre seg slik for at at de skal bli lagt merke til, det har ingenting med å være frigjort å gjøre.

Og hvem er det egentlig som sitter og gnir bunaden langt oppi dåsa :o

Uhygienisk!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper iallfall Nelle hadde truse under, hvis ikke måtte det da stikke fælt??? :o :o

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

God kroppslig hygiene er faktisk viktig for at en bunad ikke skal begynne å lukte vondt etter flere års bruk. Den kan ikke legges i maskinen på 60 grader med Milo hvis noen trodde det. Her følger noen tips.

Heng bunaden ut til luftig dagen før den skal brukes, en bunad skal oppbevares i linpose, ikke plastikk.

Vær nydusjet når du skal bruke bunaden.

Ikke bruk deo med sterk lukt og dropp parfymen.

Ikke gå truseløs under bunaden, evt. utflod vil sette flekker i skjørtet og skape vond lukt.

Før du henger vekk bunaden så sjekk den og fjern flekker med en gang. Heng den ut til luftig også etter at du har brukt den.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Alle disse bunadsrådene har jeg hørt før, bl.a fra alle de forskjellige damene som var innvolvert i min bunad.

Ingen av dem nevnte noe om dette:

Ikke gå truseløs under bunaden, evt. utflod vil sette flekker i skjørtet og skape vond lukt.

Minnie

Men det stemmer helt sikkert :ler: ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis Nelle oppfører seg slik hun beskriver er det bare å følge lukten av gamle sure reker når hun har på bunaden :ler:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...