Gå til innhold

Merkeklær til gutter, 13-15 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke så merkebevisst
Skrevet

Jeg skal kjøpe klær til guttungene på 13 og 15 år. Hadde tenkt å overraske de med litt dyrere merkeklær enn det de er vant til å få. Men hva er egentlig in?

Har merket meg DC, Dragon ... men ellers?

Er det noen som har adresser til butikker som selger slike moteklær på nettet ble jeg veldig glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen er noe yngre, og har akkurat begynt å bry seg om slikt. Det skal visst være surfemerker som Quicksilver og Volcom.

Gjest Gjest
Skrevet

Converse sko, Bilabong, Puma, Nike og Levis

Gjest GinaTricot
Skrevet

JEg er selv 15 år, bor midt i Trondheim ;- )

Dette bør du satse på:

DC, billabong, Quicksilver, WESC, Volcom

Lykke til! Si hva du kjøpte etterpå da : D

Skrevet

Alle overnevnte merker er populære her blandt ungdommen. Særlig wesc. Også roxy, bjørn borg.

Gjest Gjest_Fraulein Fix_*
Skrevet

Hehe, nevøen til min mann ønsket seg Björn Borg truser til 13-års dagen, vi ble ganske overrasket fordi han er den sportslige, skoleflinke typen, som vi hadde aldri tenkt å brydde seg om sånt ;)

Men han fikk det og ble veldig glad :)

Gjest Evine
Skrevet

Min yngste er 16 og veldig merkebevisst.

Her er det veldig mye Peak Performance, Lindeberg, Bjørn Borg, Armani, Calvin Clein, Adidas, Nike, Diesel ol.

Gjest theamarie(13)
Skrevet
Jeg skal kjøpe klær til guttungene på 13 og 15 år. Hadde tenkt å overraske de med litt dyrere merkeklær enn det de er vant til å få. Men hva er egentlig in?

Har merket meg DC, Dragon ... men ellers?

Er det noen som har adresser til butikker som selger slike moteklær på nettet ble jeg veldig glad.

prøv merker som: DC, Volcom, Quicksilver, Paul Frank, Levis og Diesel bukser, eller WESC hettegensere.

nå til sommer'n kan du jo overraske med en boardershorts fra Vans, Volcom, Billabong eller Bula. Rutete shortser skal visst nok være INN ;)))

LYKKE TIL!

nettbutikk med masse utvalg av merkeklær;

www.formatshop.no

www.theshop.no

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg er 15 år selv.

De merkene som helt klart en mest populært er Volcom, Zoo York, Franklin Marshal, Pa:nuu, nja kanskje Wesc, men det begynner å bli litt gammelt.

Sats på dette, og gutten vil få en dritkul stil! Må få status vettu..!

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Hei, jeg er 15 år selv.

De merkene som helt klart en mest populært er Volcom, Zoo York, Franklin Marshal, Pa:nuu, nja kanskje Wesc, men det begynner å bli litt gammelt.

Sats på dette, og gutten vil få en dritkul stil! Må få status vettu..!

Jeg ser selv etter pa:nuu klær, men er usikker på hvor jeg finner det. Er det noen butikker i Trondheim som har det merket? Eller må man bare bestille fra internett? :)

Skrevet

Jeg tror nesten jeg ville prøvd å snakke litt med ungene (eller venner av dem?) om det og hørt hva de syns er kult - det kan varierere veldig og skifte fort... Niesa mi på 12 syns klær fra Wow var helt fantastisk for fire måneder siden, nå er de superkjipe og hun har bare lyst på Wesc, DC og andre "skateklær". Så hadde jeg kjøpt en Wow-genser nå hadde det i hvert fall ikke virket etter hensikten... Dessverre...

Skrevet

merkeklær får ikke barna før de begynner å jobbe og tjener egne penger så de kan kjøpe slike klær for... skjønner ikke at man føler seg tvunget til å kle barna i merker. h&m og cubus har masse kule klær for både barn og ungdom.

• 1 måned senere...
Skrevet

det spiller ingen rolle hvilke merker barna går i, det som teller er hvordan du bruker det ;D jeg er 15 år og jeg synes att wesc er noe av det styggeste jeg ser, jeg har 2 gensre sevl men jeg bruker dem ikke mere. er så lei av att alle har det, så jeg kjøper masse stasj på H&M og setter det sammen me noen merke t-sjorter jeg liker og litt sånn forskjellig ;D

DET er stil!

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
merkeklær får ikke barna før de begynner å jobbe og tjener egne penger så de kan kjøpe slike klær for... skjønner ikke at man føler seg tvunget til å kle barna i merker. h&m og cubus har masse kule klær for både barn og ungdom.

Helt enig! :)

Har en gutt på 13 år som ikke bryr seg om klær i det hele tatt. Kjøper klær på H&M og Cubus og synes de har mye tøft der. Det kan da ikke være nødvendig med dyre merkeklær! Hvis ungene her vil ha det, må de nok betale differansen selv av ukelønna! Og det har ikke noe med at vi ikke har råd til det....

Synes også det er trist at en ungdom over her sier at man jo må ha ha merkeklær for å få status..... :frown:

• 2 uker senere...
Skrevet

Björn Borg truser er noe så og si alle går med. Andre Björn Borg klær og sko er også kult på skolen min. Ellers så er det lacoste og diesel her. Men man blir fort kalt for soss hvis man overdriver. Og det er ikke status , hvertfall ikke her.

Skrevet

Kjøp noe som ikke gjør at halve underbuksa syns, så er jeg sikker på han blir takknemlig om noen år når han skal se seg selv på bilder :gjeiper:

Skrevet

Dere har veldig god råd, skjønner jeg? De klærne er dyyyyre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...