Gjest *Gjest :) * Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Noen andre enn meg som skal? Er det noen som vet hvordan studiet er bygd opp? For eksempel hvor mange obligatoriske forelesninger det er, om man er på skolen hver dag etc. Hadde vært kjekt å vite slik at jeg kan kombinere det med litt jobbing
mustapippuri Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Du kan fint kombinere det med litt jobbing på kveld eller helg. Er forelesninger fire dager i uken stort sett, ikke obligatorisk men det lønner seg å møte opp, og det blir lagt merke til om du ikke er der. I tillegg er det en del obligatorisk gruppearbeid.
Gjest ts Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Du kan fint kombinere det med litt jobbing på kveld eller helg. Er forelesninger fire dager i uken stort sett, ikke obligatorisk men det lønner seg å møte opp, og det blir lagt merke til om du ikke er der. I tillegg er det en del obligatorisk gruppearbeid. Gleder meg til å starte, forutsett at karakterene mine holder seg gjennom eksamen (som jeg tror gikk bra) Men om poenggrensen plutselig bestemmer seg for å hoppe opp til over 42 sliter jeg, den var 39,6 sist år.. hvor stor sannsynlighet er det? Tror det er noen få mindre søkere i år
mustapippuri Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Gleder meg til å starte, forutsett at karakterene mine holder seg gjennom eksamen (som jeg tror gikk bra) Men om poenggrensen plutselig bestemmer seg for å hoppe opp til over 42 sliter jeg, den var 39,6 sist år.. hvor stor sannsynlighet er det? Tror det er noen få mindre søkere i år Slikt er vanskelig å si, men jeg regner med det går bra. Har stort sett bare gått nedover de siste årene. Kommer ann på hvor gode karakterer de som har søkt har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå