Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei, vi har en rimelig stor terasse, ca 30 kvadrat. Til nå har jeg bare bord og stoler, pluss en parasoll. Den er litt tom for å si det mildt.. Trenger noen forslag til ting jeg kan ha der som ikke er så veldig dyrt.. Gjerne link. Er det mulig å mure(?) opp en utegrill på terassen?? Tips?
fløtepia Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 hengekøye på stativ eller hengestol som du får kjøpt på ikea =P
Sun Mei Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg henger meg på her for jeg har like stor terrasse, men i rar vinkel. Så jeg vil gjerne lese alle tips som kommer. Vi har også bare bord og stoler og en parasoll. I tillegg til grill og putekasse. Hva mer kunne man hatt? Blomster selvfølgelig. Det har jeg i altankasser og jeg har en krukke stående på altanen.
Cr@sh Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hva med noen kraftigelykter til lys. Koselig på varme kvelder...
Gjest Yoghurt Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Er litt barnslig av meg, så tankene gikk aller først i baner av hengekøye, "hammock" (en slik "benk-huske") og vanlig huske. Hva med å bruke plassen til å plante grønnsaker/urter/jordbær/etc? Kan fint gjøres i krukker, er helt fantastisk morsomt/godt. Endret 30. mai 2008 av Yoghurt
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Er litt barnslig av meg, så tankene gikk aller først i baner av hengekøye, "hammock" (en slik "benk-huske") og vanlig huske. Hva med å bruke plassen til å plante grønnsaker/urter/jordbær/ect? Kan fint gjøres i krukker, er helt fantastisk morsomt/godt. Bobblebad eller sauna kanskje
Gjest ¤bella¤ Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Sier som en over. Hva med mange krukker med fargerike blomster og store og små lykter? Eller hengekøye? Hadde jeg hatt plass skulle jeg hatt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå