Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei. På søndag våknet jeg med sår hals. Utover dagen og kvelden fikk jeg enda mer vondt i halsen, verk i kroppen, hodepine, feber, ubehag i brystet og ved innpust, generelt dårlig allmenntilstand. Det har ikke bedret seg i det hele tatt. Pleier som regel ikke å bli syk, men hvis det skjer, så går det som regel over i løpet av neste dag. Har heller ikke klart å få i meg noe særlig mat. Søndag spiste jeg litt suppe, mandag to rundstykker, tirsdag to rundstykker. Klarer å drikke litt, så det er jo bra. Oppi alt dette har jeg hatt eksamen, ikke mindre stress av den grunn (ferdig nå da), og har vel egentlig ikke gjort annet enn å sove. Føler meg dårlig. Jeg vet at det ikke finnes noe fasitsvar. Eneste måten å få svar på er å oppsøke lege, men greit å bare lufte tankene litt. Skal gi det noen dager til, for å se om det går over. Takk for innspill.
Gjest Sisu Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei. På søndag våknet jeg med sår hals. Utover dagen og kvelden fikk jeg enda mer vondt i halsen, verk i kroppen, hodepine, feber, ubehag i brystet og ved innpust, generelt dårlig allmenntilstand. Det har ikke bedret seg i det hele tatt. Pleier som regel ikke å bli syk, men hvis det skjer, så går det som regel over i løpet av neste dag. Har heller ikke klart å få i meg noe særlig mat. Søndag spiste jeg litt suppe, mandag to rundstykker, tirsdag to rundstykker. Klarer å drikke litt, så det er jo bra. Oppi alt dette har jeg hatt eksamen, ikke mindre stress av den grunn (ferdig nå da), og har vel egentlig ikke gjort annet enn å sove. Føler meg dårlig. Jeg vet at det ikke finnes noe fasitsvar. Eneste måten å få svar på er å oppsøke lege, men greit å bare lufte tankene litt. Skal gi det noen dager til, for å se om det går over. Takk for innspill. Kan du ikke bare ringe legen istedenfor å vente og se?? Hvis det er bakterielt blir du kanskje satt på antibiotika slik at du blir fortere frisk. God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå