Gå til innhold

Stringtruser i svømmehall


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er vel ikke sant at det er ulovlig å gå med stringtruser i svømmehall? Noen venner av meg sier det. Men hvis det er, hva er da grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener en slik en? Vel, jeg vet ikke om det er forbudt, men personlig ville jeg verken ha brukt en slik bikini eller satt pris på at andre gjorde det i en svømmehall. Det er jo flest barnefamilier der. Det blir på samme måte som å troppe opp i gallakjole på dugnad i barnehagen. Man kler seg etter forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Wow, eh, jeg mener ja. Var vel noe lignende jeg mente. Jeg har sett noen ha det, men det er flere år siden jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy
Du mener en slik en? Vel, jeg vet ikke om det er forbudt, men personlig ville jeg verken ha brukt en slik bikini eller satt pris på at andre gjorde det i en svømmehall. Det er jo flest barnefamilier der. Det blir på samme måte som å troppe opp i gallakjole på dugnad i barnehagen. Man kler seg etter forholdene.

Har ikke noe bedre svar enn dette som jeg siterer! (enig med A.A.)

Tviler på at det er forbudt, men er dette noe du virkelig vil så foreslår jeg at du gjør det så får du se på følgende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har ikke noe bedre svar enn dette som jeg siterer! (enig med A.A.)

Tviler på at det er forbudt, men er dette noe du virkelig vil så foreslår jeg at du gjør det så får du se på følgende....

Da får jeg nok en del damer etter meg, og jeg tror ikke det er kosing de vil da akkurat :ler: Jeg er gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy
Da får jeg nok en del damer etter meg, og jeg tror ikke det er kosing de vil da akkurat :ler: Jeg er gutt.

Et syn for få - barber deg i rompa så kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får nok beskjed om å gå ut igjen og skifte på de fleste svømmehaller. Jeg tror de heller vil miste en kunde enn de fleste. Eneste som blir igjen da er vel gamle tvilsomme menn og unggutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...