Gå til innhold

Chilinøtter


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Sånne chilinøtter man kjøper i matbutikker? Sånn som er nedi en samme boks som nugatti og hapå og alt det der(ikke at jeg spiser det da , men bare for å forklare hvilken boks det er ) Nå har jeg droppet potetgullen en gang i uken og spiser istedenfor chilinøtter den dagen i uken jeg unner meg noe godt , og som oftest bare det. Er dette bra? Og spiser ellers 5-6 måltider om dagen ,hver tredje time. Og trener fem ganger i uken. Har 5 uker igjen til jeg skal reise og vil være strammet opp til da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Jeg ville heller spist cashewnøtter, eller pistasjnøtter. Spesielt er pistasjnøtter med skall greit, for da får man ikke spist ting like fort som man gjerne gjør med chilinøtter ;) Selv om det er nøtter, har det jo ikke noe mindre kcal enn chips, noen har også mer. Men nøtter er likevel sunnere enn chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke chillinøtter stekt i fett? Den skorpen kommer jo ikke seg selv, så jeg ville anta at det er ikke noe sunt.

Det er også mye enklere gjort å spise 100g med chillinøtter enn for eksempel med popcorn/potetgull (ikke at jeg synes det er bedre med potetgull, men de veier lite og er luftige - dvs mye spising). Nøtter er tunge og har mye kcal, så selv om de er sunne, så man spiser fort mye, selv om det var 'et par nevefull'. Jeg har selv lagt merke til hvor fort man kan spise en 'liten pose' med 100g nøtter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...