Gjest sladrekjerring Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Er det bare meg, eller er 10.000 kr litt dyrt for en 11 måneder gammel MacBook? Okei, det er litt tilbehør med men, hallooo? Jeg synes ikke det er verdt 10.000. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link
Fluffie Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg synes det er i meste laget for en som er brukt, spesielt naar den er nesten et aar gammel. Jeg ville uansett heller spandert paa meg en flunka ny en enn aa bruke 10.000 paa noe som er brukt.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 De aller fleste som skal selge ting på finn.no har helt urealistiske forventninger til pris. De ville neppe selv en gang tenkt på å kjøpe en brukt pc til samme prisen, men når det er dem selv pengene går til, og deres pc det er snakk om, så er den plutselig definitivt verdet det. Jeg ville ikke betalt 10 000 for ett år gammel brukt pc.
Zzyzx Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Mange ser ut til å gå ut fra ny pris da gjenstanden ble innkjøpt, ikke ny pris på det tidspunktet de selger gjenstanden igjen. Sånt blir det drømmepriser av i elektronikkverden.
Gjest En annen mann Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Syntes vel dette var for dyrt med mindre noe at tilleggsutstyret er ganske kostbart. Macbook ligger på en rundt 10000 kr. nå. Har holdt meg unna selgere på finn, ofte glemmer de helt den kraftige avskrivningen som gjelder pc utstyr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå