Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann.. Begynte på cerazette for et halvt år siden, og alt fungerte greit i starten, men plutselig begynte det å komme kviser, MANGE kviser.. Kviser på rygg og bryst, som jeg aldri har vært plaget med før, og mange på haka.. Vanlig bivirkning av cerazette er jo kviser, så jeg var forberedt på at det kunne komme. Skifta over til Yasmin for en måned siden, og kvisene på rygg og bryst er stort sett borte. Men kvisene i ansiktet vil ikke forsvinne.

Jeg vet det er veldig individuelt hvordan p-piller virker, men hadde vært godt å høre noen erfaringer.. Skal jeg fortsatt vente å se om yasmin kan ta knekken på de, eller bør jeg prøve et annet merke? Har liksom bare brukt yasmin i en måned, men det blir bare ikke bedre i ansiktet.. Det er ikke snakk om dype krater kviser,men heller små, overfladiske ømme..

:( ganske fortvilt akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve Yasmin i et par måneder til for å se om det hjelper, men tradisjonelt sett er det Diane som gis når en har fått plager med kviser. Skjønner godt du er fortvilet, for det er ikke litt gøy med kviser en gang. :(

Skrevet

Det tar ofte litt tid før kroppen "forstår" at du har sluttet på cerazette, kan ta opptil 3 mnd før du ser resultater, så smør deg selv med tålmodighet..

Har hørt at Yasmin kan hjelpe mot kviser, men siden du ikke hadde dette før du begynte, så går det vel tilbake til normalen etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...