qrs Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Vi har kjøkkevask i stål, dvs 2 m langt stålbeslag med to kummer. På høyre siden av kummene der jeg vanligvis setter det som er skittent samt zaloen og håndsåpen, har jeg oppdaget noen bittesmå flekker. Det ser mest ut som det er etset små hull i overflaten. På den andre siden av kummene, der jeg lar ting stå til avrenning finnes det ikke slike flekker. Noen som har sett noe lignende og som vet hva det kan dreie seg om eller hva jeg kan gjøre. Nytter ikke å vaske bort siden du kan kjenne små søkk overflaten ved flekkene. Flekkene er små, maks 2 mm i diameter.
Gjest Gjest_Nikki_* Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Vi har kjøkkevask i stål, dvs 2 m langt stålbeslag med to kummer. På høyre siden av kummene der jeg vanligvis setter det som er skittent samt zaloen og håndsåpen, har jeg oppdaget noen bittesmå flekker. Det ser mest ut som det er etset små hull i overflaten. På den andre siden av kummene, der jeg lar ting stå til avrenning finnes det ikke slike flekker. Noen som har sett noe lignende og som vet hva det kan dreie seg om eller hva jeg kan gjøre. Nytter ikke å vaske bort siden du kan kjenne små søkk overflaten ved flekkene. Flekkene er små, maks 2 mm i diameter. Bruk Biocleaner Universalstein. Den fjerner all vanskelig skit og smuss i kjøkkenvasken pluss rustflekker og annet drit. Jeg bruker å kjøpe min her. Det er den grønne boksen der! www.biocleaner.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå